اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به احمدزاده تبریک می‌گویم

قلعه‌نویی: بازی با ملوان را فدای پرسپولیس نکردیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم استقلال تهران با اشاره به شهرآورد هفته آینده مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس و ملوان برای ما به یک اندازه قابل احترام هستند و ما بازی با ملوان را فدای دیدار با پرسپولیس نکردیم.

قلعه‌نویی: بازی با ملوان را فدای پرسپولیس نکردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، امیر قلعه‌نویی در نشست پس از بازی مقابل ملوان اظهار کرد: ملوان در دقایق بیشتری بهتر از ما فوتبال بازی کرد اما ما در ایجاد موقعیت گل بهتر از ملوان عمل کردیم.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار دو هدف را دنبال می‌کردیم، افزود: نخست گل نخوردن و بعد کسب سه امتیاز بود که البته اگر دو موقعیت خوبی که نصیب موسوی شد تبدیل به گل می‌شد می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی استقلال با ابراز تعجب از نحوه بازی ملوان، گفت: ما بازی گذشته ملوان را آنالیز کرده بودیم اما امروز ملوان چهره متفاوت و انگیزه مضاعفی در مقابل استقلال داشت.

وی ادامه داد: احمدزاده مربی توانمندی است و امروز به او بابت بازی دادن به سعید عزت‌اللهی که یک بازیکن 16 ساله است تبریک می‌گویم.

قلعه‌نویی درباره کیفیت زمین مسابقه گفت: زمین انزلی اگر چه نسبت به گذشته بهتر شده اما با آن کیفیت مطلوب فاصله داشت که روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود.

وی افزود: مردم گیلان و انزلی شایسته داشتن ورزشگاه بهتری هستند و بنده نمی‌دانم آیا چنین چیزی در حال انجام است یا خیر.

این سرمربی با بیان اینکه بازیکنان تیمش در بازی مقابل ملوان ملاحظه شهرآورد هفته آینده در مقابل پرسپولیس را نکردند، اذعان کرد: دیدید که بازیکنان دو کارته خود را نیز به میدان فرستادم و تمام بازیکنان استقلال در این بازی بدون توجه به داربی مردانه جنگیدند.

وی افزود: پرسپولیس و ملوان برای ما به یک اندازه قابل احترام هستند و ما بازی با ملوان را فدای دیدار با پرسپولیس نکردیم.

قلعه‌نویی افزود: در مجموع یک امتیاز بازی بیشتر به درد استقلال خورد تا ملوان.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در ابتدای این نشست ضایعه درگذشت مرحوم حسین اغماض را تسلیت گفت و از بابت حضور نیافتن خود در کنفرانس روز قبل از بازی از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/84001/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول