اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه ماه اخیر صورت گرفت

ثبت اطلاعات 62 هزار مدیر در بانک اطلاعات مدیران کشور

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی گفت: 62 هزار مدیر طی 3 ماه اخیر در بانک اطلاعات مدیران کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت اطلاعات 62 هزار مدیر در بانک اطلاعات مدیران کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی مهدوی امروز در مراسم راه‌اندازی سامانه آموزش مدیران دولتی در استان اظهار داشت: امروزه در نظریه‌هایی مطرح شده از سوی غرب ساخت یک انسان کامل از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در این راستا تامین آرامش برای آن‌ها بسیار مهم است.

وی افزود: امروزه در کنار حکومت‌های سیاسی دنیا که شامل نظام سیاسی آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی است، نظام سیاسی ایران نیز در جهان مطرح بوده و در برابر نظام‌های موجود قد برافراشته است.

مهدوی با اشاره به سه ویژگی سازمان‌های پیشرو در زمینه‌های رشد اقتصادی و صنعتی تصریح کرد: ماموریت دقیق، ساختار مناسب و سرمایه انسانی ماهر از جمله این ویژگی‌های اثرگذار در مدیریت این کشورها است.

این مسئول، دانش‌گرایی و شایسته‌سالاری مبتنی بر اخلاق اسلامی در نصب و ارتقای مدیران را از جمله سیاست‌های کلی نظام اداری برشمرد و گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ سازمانی بر پایه ارزش‌های اسلامی، کرامت انسانی و عدالت‌محوری در جذب و تداوم خدمت از جمله 26 بند سیاست‌های کلی نظام اداری است.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی از ثبت‌نام 62 هزار مدیر در بانک اطلاعات مدیران کشور خبر داد و گفت: در سال گذشته 12 هزار مدیر در این سامانه ثبت‌نام کردند و با پویایی و تداوم ثبت‌نام این تعداد به 62 هزار مدیر افزایش یافته و همچنان در حال افزایش است.

مهدوی با بیان اینکه چهار محال و بختیاری پانزدهمین استان کشور در بانک اطلاعاتی مدیران دولتی است، تصریح کرد: تا به حال اطلاعات 250 نفر از مدیران استان در این سامانه ثبت شده که امید می‎رود در آینده‌ای نزدیک تعداد آ‌ن‌ها افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری بیست و سومین استانی است که طرح تربیت مدیر را اجرا کرده و تاکنون استقبال خوبی از این سامانه در استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/68006/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول