اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

کشور برای مقابله با آلودگی هوا دچار بخشی‌نگری است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر کشور برای مقابله با معضل آلودگی هوا دچار بخشی‌نگری شده است و دستگاه‌های اجرایی باید برای مقابله با این معضل با یکدیگر مشارکت داشته باشند.

کشور برای مقابله با آلودگی هوا دچار بخشی‌نگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه شورای سوم در ماه‌های پایانی فعالیت خود قرار دارد، اظهار کرد: فعالیت شورا‌ها باید بر اساس تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب باشد.

وی به یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در کلان‌شهر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: آلودگی هوا یکی از مهمترین چالش‌های موجود نه تنها در اصفهان بلکه در سطح کشور به شمار می‌رود و روش به کار گرفته شده در کشور در راستای مقابله با آلودگی هوا نادرست است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه روش‌های به کار گرفته شده در کشور برای مقابله با آلودگی هوا موثر نیست، تصریح کرد: کشور باید به سمت روش‌های نوین و موثر برای کاهش و کنترل آلایندگی‌های موجود کلان شهرها حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان به جای اینکه یکدیگر را در راستای آلاینده‌های موجود در کلان‌شهر‌ها متهم کنند باید از راهکار‌های علمی و دانشگاهی برای مقابله با این موضوع استفاده کنند، اضافه کرد: مسئولان باید از تهدیدات موجود به عنوان یک فرصت برای سازندگی کشور استفاده کنند.

قربانی با بیان اینکه راهکار‌های غیر‌ اصولی و غیر کارشناسی شده باید برای مقابله با آلودگی هوا کنار گذاشته شود و از راهکار‌های اصولی و علمی استفاده شود، تاکید کرد: در حال حاضر کشور در راستای مقابله با آلودگی هوا دچار بخشی‌نگری شده است و دستگاه‌های اجرایی باید برای مقابله با این معضل با یکدیگر مشارکت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هر مجموعه یا دستگاه اجرایی تنها درصدد برطرف شدن مشکلات موجود بخش‌های خود هستند، افزود: این موضوع یک سم مهلکی بوده که کشور دچار آن شده و مقابله با آلودگی هوا در کشور به یک اراده ملی نیاز دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: متولیان حفظ محیط زیست باید با هم‌فکری و مشارکت با سایر مجموعه‌های فعال در راستای حفظ محیط زیست و مقابله با آلاینده‌های جوی حرکت کنند.

انتهای پیام/63004/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول