اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

جشنواره زمستانی بعد گردشگری همدان را بین‌المللی می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار همدان گفت: با برگزاری جشنواره زمستانی و ورود سفرای کشورهای خارجی به همدان، گردشگری همدان جنبه بین‌المللی پیدا می‌کند.

جشنواره زمستانی بعد گردشگری همدان را بین‌المللی می‌کند

خسرو سامری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره زمستانی در همدان اظهار کرد: با برگزاری جشنواره زمستانی و ورود سفرای کشورهای خارجی به همدان، گردشگری همدان جنبه بین‌المللی پیدا می‌کند.

وی معرفی همدان به سفرا را از اهداف جشنواره برشمرد و تصریح کرد: در جشنواره زمستانی به دنبال ورود رؤسای تورهای بزرگ گردشگری کشوری و رؤسای هتل‌ها به همدان هستیم، تا بتوانند از مجموع این نشست‌ها گردشگری استان همدان را به عنوان استان پایلوت گردشگری معرفی کنند.

معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به ظرفیت‌های مناسب گردشگری همدان یادآور شد: با توجه به زیرساخت‌های مناسب گردشگری همچون نزدیکی به مرکز کشور با ساخت آزادراه و توسعه فرودگاه همدان، اعلام می‌کنیم که همدان در زمستان نیز می‌تواند میزبان گردشگران باشد.

به گفته وی، ظرفیت‌هایی بالقوه و بالفعلی در همدان وجود دارد که این‌ها می‌تواند همدان را به عنوان منطقه ویژه گردشگری آن هم گردشگری زمستانی به همگان معرفی کند.

سامری برگزاری جشنواره‌های مختلف در همدان را در معرفی همدان مؤثر دانست و افزود: برپایی جشنواره‌های متعدد به اشکال مختلف در همدان برگزار شده است که در معرفی همدان نقش مهمی دارد.

وی برگزاری جشنواره زمستانی در همدان را مهم برشمرد و افزود: هر چند جشنواره زمستانی از شاخصه‌های با ارزشی برخوردار است، اما بهانه‌ای است که بتوانیم برای معرفی همدان تبلیغ کرده و ظرفیت‌های جشنواره را معرفی کنیم.

معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه جشنواره‌های بسیاری در سایر فصل‌ها در همدان برگزار می‌شود، افزود: با برگزاری جشنواره‌های مختلف از طریق میراث فرهنگی و ارشاد مانند جشنواره تئاتر، تعداد زیادی در همدان حضور می‌یابند که می‌توانیم به عنوان مخاطبان گردشگری داخلی و خارجی به معرفی همدان بپردازیم.

این مسئول با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای جشنواره و میزان این اعتبار خاطرنشان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده، برای جشنواره زمستانی متنوع و در دستگاه‌های متولی برگزاری توزیع شده است.

سامری اذعان داشت: اعتبار جشنواره در دستگاه‌هایی چون میراث فرهنگی، صدا و سیما، تربیت بدنی و اداره ارشاد پیش‌بینی شده که هنوز هزینه به طور کامل انجام نشده است و پایان جشنواره هزینه‌ها مشخص می‌شود.

ششمین جشنواره زمستانی همدان از پنجم تا دهم بهمن ماه با حضور مهمانان داخلی و خارجی در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران ‌زمین، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89003/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول