اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی سابق ذوب‌آهن:

ذوب‌آهن دیدار مشکلی برابر گهر دورود دارد

خبرگزاری فارس: مربی سابق ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن در بازی فردا برابر تیم متحول شده گهر دورود بازی بسیار مشکلی دارد.

ذوب‌آهن دیدار مشکلی برابر گهر دورود دارد

حسن حاج رسولی‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی فردای ذوب‌آهن برابر گهر دورود اظهار کرد: این یک دیدار بسیار مشکل برای ذوب‌آهن محسوب می‌شود که باید تدابیر خاصی از سوی سرمربی تیم برای این بازی اندیشیده شود چراکه ممکن است نتیجه دلخواه را ذوب‌آهن در این بازی کسب نکند.

وی تصریح کرد: ذوب‌آهن در بازی فردا کاسپاروف دروازه‌بان خود را در اختیار ندارد و مجبور است از گلرهای جوان خود در این بازی استفاده کند که می‌تواند به دلیل کم تجربگیشان به مشکلی برای ذوب‌آهن تبدیل شود.

مربی سابق ذوب‌آهن با اشاره به عملکرد ذوب‌آهن در بخش دفاعی افزود: این تیم در بخش دفاع تیمی نتوانسته عملکرد موفقی را انجام دهد و باید تغییراتی در تفکرات و تمرکز بازیکنان انجام پذیرد و با یک سیستم و آرایش جدید در رقابت‌های لیگ حاضر شود.

وی تاکید کرد: تیم گهر در بازی فردا به احتمال بسیار زیاد برای دفاع کردن و استفاده از ضد حملات به میدان می‌آید و ذوب‌آهن باید با یک بازی سرعتی و استفاده از فرصت‌هایی که بدست‌ می‌آورد بتواند سه امتیاز این دیدار را کسب کند.

حاج رسولی‌ها ادامه داد: ذوب‌آهن در بازی فردا باید سعی کند در 20 دقیقه ابتدایی به تیم گهر گل بزند چراکه هرچه از زمان بازی بگذرد و گلی زده نشود استرس زیادی به تیم وارد می‌شود و این موضوع می‌تواند کار تیم اصفهانی را سخت می‌کند.

وی با اشاره به خط حمله ذوب‌آهن گفت: این خط در چند بازی‌ گذشته خود بسیار ضعیف ظاهر شده و از آمار خوبی برخوردار نیست.

مربی سابق ذوب‌آهن اضافه کرد: امیدوارم ذوب‌آهن سه امتیاز را در بازی فردا و بازی‌های آینده کسب کند تا بتواند هر چه سریعتر از انتهای جدول رهایی پیدا کرده و همان تیمی شود که مردم اصفهان انتظار دارند.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول