اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور

برترین‌های هنرهای فردی باستانی همدان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی پهلوانی و ورزش باستانی و زورخانه‌ای همدان از معرفی برترین‌های مسابقات هنرهای فردی باستانی انتخابی به منظور حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد.

برترین‌های هنرهای فردی باستانی همدان معرفی شدند

لطف‌الله خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: مسابقات هنرهای فردی باستانی انتخابی استان با حضور 30 باستانی‌کار در وزن منهای 90 کیلوگرم از شهرستان‌های همدان، ملایر، اسدآباد و نهاوند با انجام چهار دوره بازی در زورخانه پهلوان علی‌ میرزاهمدانی برگزار شد.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات در رشته‌های چرخ تیز، چرخ چمنی، دو میل‌باز، چهارمیل، میل‌گیری سنگین، کباده و سنگ مشخص و معرفی شدند.

دبیر هیئت کشتی پهلوانی و ورزش باستانی و زورخانه‌ای استان همدان تصریح کرد: در پایان حسین مصطفایی از همدان در رشته چرخ تیز، مراد صباغ از همدان در چرخ چمنی، رضا گرجی‌دوز از همدان در دو میل‌باز، رضا گرجی‌دوز از همدان در چهارمیل، احمد پیریایی از نهاوند در میل‌گیری سنگین، وهاب احمدپور از ملایر در کباده و محمد امیدی از ملایر در سنگ عملکرد بهتری نسبت به بقیه داشتند و به عنوان تیم منتخب استان معرفی شدند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی اینکه چند تیم از استان به رقابت‌های کشور اعزام خواهند شد یادآور شد: این مسابقات آخرین مرحله انتخابی استان بود که در نهایت تیم‌های منهای 90 کیلوگرم و مثبت 90 کیلوگرم هنرهای فردی باستانی و کشتی پهلوانی در اوزان 60، 70، 80 به نمایندگان استان راهی مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

خاکسار در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشور از روز 17 بهمن ماه به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد که تیم همدان با سه تیم از بهترین های هنرهای فردی باستانی و کشتی پهلوانی در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول