اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان کردستان خبر داد

اعمال محدودیت‌های جدید ترافیکی در سنندج

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان کردستان از اعمال محدودیت‌های جدید ترافیکی در شهر سنندج خبر داد.

اعمال محدودیت‌های جدید ترافیکی در سنندج

سیدعارف قادرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج از اهتمام پلیس برای کنترل تخلفات راهنمایی ‌و‌ رانندگی خبر داد و گفت: خودروهایی که تخلف می‌کنند با استفاده از دوربین‌هایی که در سطح شهر نصب شده تصویربرداری شده و برگ جریمه از طریق پست به آدرس صاحب خودرو ارسال ‌می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان کردستان گفت: پلیس همچنین طرح جلوگیری از تردد خودروهای فاقد پلاک یا خودروهای با پلاک مخدوش و ناخوانا را به مورد اجرا درآورده است.

این مسئول مهم‌ترین عامل تصادفات درون شهری در کردستان، عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله‌ مناسب با خودرو جلویی، عدم رعایت حق تقدم و تخطی از سرعت مطمئنه است.

قادرزاده با اشاره به اجرای طرح ترافیکی پلیس، ویژه فصل زمستان در استان خاطر نشان کرد: با توجه به بارش برف و باران به ویژه درمواقع یخ‌بندان، تنها حضور ماموران پلیس و دستگاه‌های اجرایی برای برقراری نظم کفایت نمی‌کند و همکاری‌ مردم در این راستا ضروری است.

وی با توصیه به رانندگان برای استفاده از لاستیک یخ‌شکن و زنجیر چرخ در فصل زمستان اضافه کرد: لازم است رانندگان برای افزایش ضریب امنیت خود و دیگر شهروندان به توصیه‌های پلیس، شهرداری و راهداری توجه کنند.

رئیس پلیس راهور استان کردستان از یک‌طرفه شدن خیابان‌های اردلان، مردوخ شمالی و کشاورز به سمت خیابان گلها در آینده نزدیک خبرد اد و افزود: در راستای ساماندهی ترافیک شهر سنندج مصوبه شورای شهر نیز در خصوص تردد تاکسی‌ها به سمت میدان انقلاب اجرایی خواهد شد.

قادرزاده در پایان اذعان داشت: اتمام کار تونل خیابان انقلاب می تواند در روان‌سازی ترافیک از محل‌های عباس‌آباد و کانی‌کوزله‌ به مرکز شهر و بالعکس بسیار تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/79002/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول