اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حمل و نقل و پایانه‌های گچساران عنوان کرد

جابه‌جایی مسافران نوروزی گچساران با 325 دستگاه اتوبوس و سواری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های گچساران گفت: حمل و نقل و پایانه‌های گچساران با داشتن 25 دستگاه اتوبوس و 300 دستگاه خودروی سواری و مینی‌بوس هیچ مشکلی در زمینه جابه‌جایی مسافران نوروزی ندارد.

جابه‌جایی مسافران نوروزی گچساران با 325 دستگاه اتوبوس و سواری

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، منصور مختاری صبح امروز در نشست ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار داشت: اداره حمل و نقل و پایانه‌های گچساران به عنوان متولی حمل و نقل و برحسب وظایفی که بر عهده دارد، زمینه‌های لازم را برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی به‌‌وجود می‌آورد.

رئیس حمل و نقل و پایانه‌های گچساران ادامه داد: از 16 اسفند تا پایان 16 فروردین هر سال نسبت به تهیه آمار مسافران نوروزی اقدام می‌کنیم و امسال نیز آمادگی ارائه آمارهای درون و برون استانی را داریم.

مختاری افزود: حمل و نقل و پایانه‌های گچساران با داشتن 25 دستگاه اتوبوس و 300 دستگاه خودروی سواری و مینی‌بوس هیچ مشکلی در زمینه جابه‌جایی مسافران نوروزی ندارد.

وی با بیان این‌که تنها مشکل این اداره برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی کمبود نیرو است، گفت: تنها مشکل ما کمبود نیرو برای کنترل ترمینال و خدمات‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی است.

این مسئول در گچساران عنوان کرد: در زمینه تهیه آمار واقعی مسافران نوروزی در ایام نوروز اداره حمل و نقل و پایانه‌های گچساران از سه دستگاه تردد شمار استفاده می‌کند که این دستگاه‌ها به صورت سالانه فعال بوده و آماده ارائه آمار در هر زمانی است.

مختاری تصریح کرد: اداره‌های مرتبط با بحث حمل و نقل مسافران باید در طول اجرای طرح ویژه ایام نوروز، با سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس حمل و نقل و پایانه‌های عمومی گچساران خاطرنشان کرد: شرکت‌های مسافرتی و آژانس‌ها، در حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری مسافران سهم بسزایی داشته و اطلاع مردم از نحوه خدمات این شرکت‌ها می‌تواند کمک بسیاری به رفع مشکلات احتمالی و نیز استقبال بیشتر مردم از این شرکت‌ها داشته باشد.

وی با اشاره به فعال بودن سه دستگاه دوربین مداربسته تردد شمار در محورهای ارتباطی گچساران، از اضافه شدن و نصب سه دستگاه دوربین مدار بسته در محورهای دیگر این شهرستان خبر داد.

مختاری تصریح کرد: پیمانکار این طرح مشخص شده و تا هفته آینده سه دستگاه دوربین مداربسته سرعت سنج در میدان گچساران نصب و راه‌اندازی می‌شود.

انتهای‌پیام/82001/م۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول