اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

هر سال تعداد مسافران نوروزی به لرستان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: سالانه تعداد مسافران نوروزی به لرستان به خصوص خرم‌آباد افزایش می‌یابد.

هر سال تعداد مسافران نوروزی به لرستان افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خرم‌آباد به تبیین و تشریح وظایف دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای کسب آمادگی آنان برای استقبال از مسافران نوروزی پرداخت.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان خرم‌آباد و با توجه به حجم سفرهای نوروزی هموطنان به مناطق جنوبی هر سال استقبال از این شهر رو به رشد بوده و سیری صعودی داشته است که این مهم سبب شده از هم‌اکنون با تشکیل جلسه ستاد تسهیلات سفر، مسئولیت و شرح وظایف دستگاه‌های سهیم در این ستاد تعیین و به آنان ابلاغ شود.

فرماندار خرم‌آباد اظهار داشت: در همین راستا کمیته‌های تخصصی تشکیل شده و از آنان خواسته شده برنامه‌های خود را جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی به دبیرخانه این ستاد ارائه کنند.

ولی‌پوری گفت: به دنبال افزایش حجم مسافران نوروزی در سال‌های گذشته پیش‌بینی می‌شود که امسال تعداد مسافر بیشتری به حوزه شهرستان وارد شود که به همین منظور از بخشداران بخش‌های تابعه نیز خواسته شده که ستاد تسهیلات سفر را در بخش‌ها فعال کرده و آمادگی ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی را داشته باشند.

فرماندار خرم‌آباد افزایش ظرفیت اسکان در هتل‌ها، میهمانپذیرها، کمپ‌های مسافرتی، چادرها و مدارس آموزش و پرورش، بهبود فضای ورودی و خروجی شهر توسط شهرداری، ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی، ارائه خدمات بهداشتی به مسافران، نظارت بر فعالیت اصناف و اقدامات مشابه دیگر را از جمله برنامه‌های مورد نظر جهت اجرا توسط کمیته‌های این ستاد ذکر کرد.

انتهای‌پیام/2304/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول