اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوری در گفت‌و‌گو با فارس:

صبا مقابل ملوان هجومی بازی می‌کند/ هنوز شانس داریم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا مقابل ملوان هجومی بازی می‌کند تا با پیروزی در این بازی شانس خود را برای بازگشت به بالای جدول احیا کند.

صبا مقابل ملوان هجومی بازی می‌کند/ هنوز شانس داریم

میلاد نوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: صبای قم با انگیزه بالای بازیکنان خود در دیدار با ملوان بندر انزلی به میزبان خود باج نمی‌دهد و برای برتری در این دیدار حساس خارج از خانه کاملا هجومی بازی خواهد کرد.

وی با اشاره به دیدار امشب صبای قم مقابل ملوان بندر انزلی که در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود، اظهار داشت: ملوان بندر انزلی تیم خوبی است و بازیکنان مستعد و جوانی در ترکیب خود دارد و ما نیز تیم آماده‌ای هستیم و با تمام قوا مقابل حریف بازی می‌کنیم.

نوری عنوان داشت: ملوان در مسابقات امسال لیگ برتر حضور موفقی داشته است ولی تیم صبای قم در بازی‌های دور برگشت لیگ برتر این فصل قوی‌تر ظاهر شده و نشان داده که از این به بعد به هیچ تیمی در تلاش برای کسب سه امتیاز باج نمی‌دهد.

هافبک صبای قم با اشاره به آمادگی کامل بازیکنان صبای قم برای این دیدار اضافه کرد: بازیکنان تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی و سرمربی تیم صبای قم انجام داده‌اند و برای شکست تیم ملوان بندر انزلی وارد زمین خواهند شد.

وی اضافه کرد: بازیکنان صبای قم با تمریناتی که انجام داده‌اند به خصوص بعد از بازی هفته نوزدهم با ذوب آهن اصفهان، بهتر با یکدیگر هماهنگ‌تر شده و با انگیزه بالایی که برای آماده شدن حضور در لیگ قهرمانان نیز داریم می‌توانیم در مسابقه حساس امروز دست پر از زمین خارج شویم.

*بازی هماهنگی به نمایش می‌گذاریم

نوری با تاکید بر اینکه تمام حاضران در ورزشگاه تختی انزلی از تیم صبای بازی هماهنگی را در مقابل تیم ملوان بندر انزلی خواهند دید، بیان داشت: برای تلافی باخت بازی هفته سوم روحیه جنگندگی بالای تیم صبا را در این دیدار به نمایش خواهیم گذاشت.

هافبک گلزن تیم فوتبال صبای قم که هفته قبل مقابل ذوب آهن یک ضربه پنالتی تیمش را از دست داد، تصریح کرد: بازیکنان شرایط خوبی را کسب کرده و با هماهنگی که بین بازیکنان ایجاد شده بازی‌ خوبی در مقابل ملوان بندر انزلی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی از ساعت 15 امروز در چارچوب رقابت‌های هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی انزلی به میدان می‌روند.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول