اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد

اختصاص 16 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کردستانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از اختصاص 16 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از سوی بانک صادرات استان به مددجویان زیرپوشش این نهاد مقدس خبر داد.

اختصاص 16 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کردستانی

قنبر موسی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به وضعیت ارائه تسهیلات به مددجویان زیرپوشش این نهاد از سوی بانک‌های عامل اظهار کرد: بر اساس تفاهمنامه‌های منعقد شده فی‌مابین اداره‌کل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) کردستان و بانک‌های عامل در استان بیش از 240 میلیارد ریال در زمینه مشاغل خرد و 65 میلیارد ریال در زمینه مشاغل خانگی به مددجویان پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: سهم بانک صادرات از این میزان 160 میلیارد ریال است که تا کنون 20 میلیارد ریال از آن را با پرداخت تسهیلات به بیش از 214 طرح اشتغال‌زایی محقق کرده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، مبلغ 50 میلیارد ریال معادل 30 درصد از اعتبار 160 میلیارد ریال در سرفصل نخست از سوی بانک عامل اعلام آمادگی شده است.

موسی‌نژاد افزود: در مرحله دوم نیز به منظور ایجاد 600 فرصت شغلی جدید اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال دیگر نیز در میان شعبات این بانک توزیع شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال به مددجویان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان تصریح کرد: توزیع شهرستانی این اعتبار توسط کمیته امداد اعلام شده و پرونده مددجویان به محض معرفی شعبات به منظور دریافت تسهیلات به بانک تحویل خواهد شد.

موسی‌نژاد افزود: در سال گذشته نیز سهم بانک صادرات در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌ به مددجویان زیرپوشش 92 میلیارد بود که 67 میلیارد ریال آن را پرداخت کرد.

وی تصریح کرد: بانک صادرات با پرداخت این میزان تسهیلات به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد کردستان در مجموع 73 درصد از تعهدات خود را عملیاتی کرده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، بانک صادرات با پرداخت این میزان تسهیلات زمینه ایجاد یک‌ هزار و 34 فرصت شغلی جدید را برای مددجویان و محرومین زیرپوشش کمیته امداد استان در سال گذشته فراهم کرد.

موسی‌نژاد در ادامه به تحویل بیش از 554 پرونده مددجویان زیر پوشش این نهاد به منظور دریافت تسهیلات به بانک صادرات خبر داد و گفت:‌ برای ایجاد این میزان فرصت شغلی بیش از 50 میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد خوب بانک صادرات در پرداخت به‌ موقع تسهیلات به مددجویان در سال گذشته، ابراز امیدواری کرد امسال نیز با تعامل و همکاری بسیار خوب این بانک در استان شاهد ایجاد اشتغال برای تعدادی از مددجویان زیرپوشش و توانمندسازی آنان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان خواستار پرداخت باقیمانده سهم اعتبارات اشتغال مددجویان توسط این بانک عامل شد و تصریح کرد: امیدواریم در مدت زمان کوتاه باقیمانده تا پایان با تعامل بیش از پیش بانک‌ها شاهد تحقق این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال مددجویان باشیم.

موسی‌نژاد گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) از بانک‌هایی که بیشترین همکاری را در پرداخت تسهیلات به مددجویان داشته‌اند تقدیر شدند.

وی خاطر نشان کرد:‌ بانک صادرات نیز با تحقق 73 درصدی خود در زمینه پرداخت تسهیلات به مددجویان از جمله بانک‌های موفق بود که مورد تقدیر این نهاد قرار گرفت.

وی در پایان گفت: کمیته امداد در زمینه آماده‌سازی پرونده اشتغال مددجویان بیش از تعهدات خود عمل کرده است و به محض اعلام آمادگی بانک‌ها در حداقل زمان ممکن پرونده متقاضیان اشتغال به بانک‌ها تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول