اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:

تکمیل زیربناهای بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان در اولویت قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل زیربناها و زیرساخت‌های بخش کشاورزی در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار می‌گیرد.

تکمیل زیربناهای بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان در اولویت قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، عباس رجایی ظهر امروز در جلسه کارگروه آب و کشاورزی سیستان و بلوچستان در فرمانداری چابهار اظهار داشت: اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به همراه معاونان استاندار و دو معاون از وزارت نیرو و جهادکشاورزی به سه تیم تقسیم شده پس از دو روز بازدید از تمام سیستان و بلوچستان، ظرفیت‌ها و مشکلات بخش آب و کشاورزی منطقه را از نزدیک مورد بازدید قرار دادند.

وی افزود: در این بازدیدها با مردم منطقه، کشاورزان، دامداران، باغداران از نزدیک صحبت و مشکلات آن‌ها در زمینه چاه‌های کشاورزی، شبکه‌های آبیاری و زهکشی و کم‌آبی‌ها و غیره شنیده شد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چاه‌های کشاورزی، سیل بندها و دیواره‌های حفاظتی رودخانه‌ها سدها و غیره مورد بازدید قرار گرفت.

وی گفت: یک دسته از مشکلات با توجه به صورت جلسه‌ای که داریم از دید ما مصوب است و در استان رفع می‌شود.

رجایی ادامه داد: آن دسته از مشکلات نیز که نیاز به بررسی دارد در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مطرح و نتیجه را اعلام می‌کنیم.

وی گفت: در دو بخش آب و کشاورزی تا جای ممکن به این استان با نگاه ویژه کمک می‌کنیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: برای تامین اعتبارات سدها شبکه‌های آبیاری و زهکشی، خطوط انتقال آب و غیره نیز تا حد لازم حمایت می‌کنیم.

وی از اعطای تسهیلات کم‌بهره در بحث گلخانه‌ها به کشاورزان خبر داد و گفت: زیرساخت‌های بخش آب و کشاورزی برای کشاورزان به صورت رایگان فراهم می‌کنیم.

در ادامه این جلسه استاندار سیستان و بلوچستان و فرمانداران به تشریح مشکلات بخش کشاورزی این منطقه پرداختند که اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی برای بررسی و پیگیری آن‌ها در مرکز قول مساعد دادند.

انتهای پیام/75004/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول