اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای استان اصفهان:

یک رمز عبور را برای چند حساب استفاده نکنید

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: رمزهای عبور نباید یکسان و برای بیش از یک حساب استفاده شود، چرا که اگر کسی آن را بفهمد به تمام اطلاعات شخصی کاربر دسترسی پیدا می‌کند.

یک رمز عبور را برای چند حساب استفاده نکنید

ستار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد امنیت رمز عبور حساب‌های کارت الکترونیکی اظهار کرد: رمز عبور خط مقدم دفاع کاربران در حفاظت از اطلاعات ذخیره شده است.

وی افزود : رمز عبور، شناسه الکترونیک شخصی کاربران است و باید طولانی انتخاب شود، چرا که احتمال اینکه برنامه کامپیوتری بتواند آن را حدس بزند، کمتر است.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان تصریح کرد: کاربران باید در حد امکان رمز عبورشان را حداقل از 10 حرف انتخاب کنند.

وی ادامه داد: رمز عبور نباید ارتباطی با شخصیت افراد داشته و در حد امکان از کلمات و عباراتی که قسمتی از اطلاعات شخصی مانند نام، شماره کارت ملی، شماره تلفن، اسم فرزندان، روز تولد و یا هر چیز دیگری که ممکن است، دیگران حدس بزنند، باشد.

خسروی تاکید کرد: رمزهای عبور نباید یکسان و از یک رمز عبور برای بیش از یک حساب استفاده شود، چرا که اگر کسی آن را بفهمد به تمام اطلاعات شخصی دسترسی پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: برای رمز عبور، عدد و کلمه مورد نظر را با کلید شیفت تایپ کنید و نیز رمز عبور را از اعداد و حروف و علائم به صورت ترکیبی استفاده کنید.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: برای ساختن رمز عبور از کاراکترهای متنوع و ترکیب از حروف بزرگ و کوچک، حروف و اعداد و مخلوط کردن بعضی علامت‌ها و استفاده از چند زبان استفاده کنید.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول