اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس‌جنوبی خواستار شد

بهره‌مندی جامعه محلی از خدمات صنعت نفت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس‌جنوبی گفت: باید به گونه‌ای عمل کرد تا علاوه بر تحقق اهداف صنعت نفت، جامعه محلی نیز متناسب با پیشرفت و توسعه این منطقه، از خدمات قابل ارائه، بهره‌مند شوند.

بهره‌مندی جامعه محلی از خدمات صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه ساماندهی خدمات پشتیبانی از طرح توسعه میدان گازی پارس‌جنوبی در منطقه ویژه پارس اظهار داشت: پارس‌جنوبی از مناطق مهم و تعیین‌کننده صنعت نفت است و در تامین سبد انرژی کشور جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد موفقیت‌های خوبی در این منطقه هستیم و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرعامل پارس‌جنوبی با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به کارکنان صنعت نفت خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس در زمینه خدمات پروازی و برگزاری مراسم‌ها و همایش‌ها، با هدف بهینه‌سازی ظرفیت‌های موجود و با تاکید بر یکپارچه‌سازی فعالیت‌های پشتیبانی از طرح توسعه میدان گازی پارس‌جنوبی، ساماندهی می‌شود.

نصوری خواستار تدوین یک نظام برنامه‌ریزی مثبت به منظور رعایت اصول صرفه‌جویی در هزینه‌ها و بهره‌وری بیشتر فعالیت‌های توسعه‌ای در پایتخت انرژی کشور شد.

وی تصریح کرد: وزیر نفت انجام خدمات در راستای مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت را بر عهده سازمان منطقه ویژه پارس قرار داده که در این زمینه تلاش‌ها و فعالیت‌های چشمگیری انجام شده است.

این مسئول ادامه داد،:برای بهره‌وری بیشتر فعالیت‌ها، یکپارچه‌سازی فعالیت‌ها یک اصل ضروری است و باید به گونه‌ای عمل کرد تا علاوه بر تحقق اهداف صنعت نفت، جامعه محلی نیز متناسب با پیشرفت و توسعه این منطقه، از خدمات قابل ارائه، بهره‌مند شوند.

نصوری بر ارائه راهکارهای سازنده و نظام بخش در راستای انجام خدمات پشتیبانی از پارس‌جنوبی تاکید کرد و افزود: توانمندی لازم برای ارائه خدمات موثر و زیربنایی به منظور تقویت تولید و توسعه حوزه‌های بالادستی و پایین دستی در منطقه ویژه پارس فراهم شده است.

وی بیان کرد: امروز با وجود تحریم‌های دشمن در صنعت نفت به پیشرفت‌های قابل قبولی رسیده‌ایم و امیدوار هستیم با تلاش متخصصان داخلی و همت همه مدیران و کارکنان به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول