اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور

تیم هندبال قزوین میزبان نماینده تبریز است

خبرگزاری فارس: هندبالیست‌های تیم کاسپین قزوین امروز در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور به مصاف میهمان خود می‌روند.

تیم هندبال قزوین میزبان نماینده تبریز است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته سوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیم هندبال کاسپین قزوین از ساعت 18 امروز در سالن شهید بابایی قزوین به مصاف تیم شهرداری تبریز خواهد رفت.

تیم هندبال کاسپین قزوین که نخستین فصل حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند در حال حاضر با کسب 5 امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

شاگردان ابوالقاسم کاظمی در تیم کاسپین قزوین که این روزها حال و روز خوشی در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها ندارند به خوبی واقفند که سه امتیاز بازی حساس امروز می‌تواند حداقل رتبه آنان را در جدول رده‌بندی دو تا سه پله ارتقا دهد.

این تنها دغدغه بازیکنان و مسئولان کادر فنی تیم هندبال کاسپین قزوین نیست زیرا این تیم علی‌رغم این که رقابت‌های تیم فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور را پشت سر گذاشته است اما همچنان از مشکلات مالی شدید رنج می‌برد و  هزینه‌ها و دستمزدهای بازیکنان غیربومی این تیم تا به حال به طور کامل پرداخت نشده است.

تیم هندبال کاسپین قزوین که در دو بازی نخست خود در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از خود عملکرد خوبی را مقابل رقیبان به نمایش گذاشته است بسیار امیدوار است این بار در سالن شهید بابایی با توجه به امتیاز میزبانی و با حمایت تماشاگران خودی بتواند تیم شهرداری تبریز را با شکست بدرقه کند و دو امتیاز حساس این بازی را از آن خود کند.

شاگردان کاظمی در دیدار هفته نخست نیم فصل دوم در حالی مقابل تیم مدعی فولاد ماهان اصفهان قرار گرفتند که تا دقیقه بیست و پنج این دیدار مقابل این تیم قدرتمند اصفهانی تنها با نتیجه شش بر پنج و با اختلاف یک گل عقب بودند، گرچه بازی نیمه کاره رها شد اما از حق نباید گذاشت که بازیکنان تیم کاسپین قزوین بازی درخشانی را از خود به نمایش گذاشتند.

بازیکنان تیم هندبال کاسپین قزوین در دیدار هفته قبلی خود نیز در حالی مقابل تیم ثامن‌الحجج تیم صدرنشین جدول در سبزوار تن به شکست دادند که اختلاف این تیم فقط در دو امتیاز خلاصه می‌شد و به گفته کادر فنی این تیم، بازیکنان تیم کاسپین بازی قابل قبولی را از خود ارائه دادند و توانستند عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارند.

به هر حال بازیکنان تیم هندبال کاسپین قزوین در بازی امروز خود این امتیاز را دارند که با استفاده از حمایت تماشاگران خودی بتوانند با ارائه یک بازی تماشاگر پسند ضمن اینکه پیروزی را از آن خود می‌کنند تیم شهرداری تبریز را با شکست بدرقه کنند.

انتهای پیام/77004/ت30/ظ/1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول