اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار«لبیک یا خامنه‌ای»

تور خبری فجر به غرب گیلان سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان گفت: نخستین تور خبری فجر انقلاب اسلامی گیلان با شعار «لبیک یا خامنه‌ای»، به شهرستان‌های فومن، شفت، ماسال و صومعه‌سرا سفر می‌کند.

تور خبری فجر به غرب گیلان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فاطمه سادات ثابت عصر امروز در ششمین نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان با بیان اینکه خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران گیلانی برای پوشش هر چه بیش‌تر دهه فجر امسال ساماندهی شده‌اند، اظهار کرد: برای بیش از 220 خبرنگار، عکاس و تصویربردار کارت شناسایی ویژه دهه فجر صادر می‌شود.

وی هدف محوری اصحاب رسانه گیلان در تیم‌های خبری دهه فجر را مقابله پدافندی با جنگ نرم دشمن دانست و افزود: آفند فرهنگی نیز در دستور کار کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان قرار گرفته است.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان با اشاره به راه‌اندازی تور خبری فجر استان برای نخستین بار در کشور، گفت: تور خبری فجر با شعار «لبیک یا خامنه‌ای» به شهرستان‌های فومن، شفت، ماسال و صومعه‌سرا سفر می‌کند تا اخبار و گزارش‌های خبری و تصویری پیش از دهه فجر این شهرستان‌ها منتشر شود.

وی با تصریح بر اینکه تور خبری فجر گیلان در نخستین سفرهای شهرستانی در 13 دی ‌ماه جاری به شهرستان‌های غرب استان سفر می‌کند، خاطرنشان کرد: در این سفر جمعی از خبرنگاران حرفه‌ای گیلان حضور دارند.

ثابت با اشاره به تکلیف اطلا‌ع‌ رسانی دهه فجر اذعان کرد: تکلیف‌گرایی از محورهای اساسی اندیشه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است و بر مبنای فرمایش‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری، خبرنگاران به عنوان سربازان اطلاع‌رسانی انقلاب اسلامی همواره باید نیت خود را برای رضای خدا خالص و به انجام تکالیف محوله بپردازند.

وی نیت الهی در کارها و عمل خالصانه برای رضای خدا را موجب کسب نتیجه موفق دانست و یادآور شد: تکلیف‌گرایی جوهره اصلی در رفتار سازمانی، فردی و اجتماعی و همزاد تصمیم‌گیری است.

مسئول کمیته ارتباطات دهه فجر گیلان، تکلیف‌گرایی در این کمیته را موجب تشکیل پایگاه خبری و تحلیلی گیل فجر بدون هزینه مادی دانست و متذکر شد: برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی فجر گیلان هدیه الهی به این کمیته است که با کمترین هزینه و با معادل تنها هزینه تبلیغی جشنواره‌های هم‌وزن برگزار می‌شود.

وی صدور کارت شناسایی و ساماندهی خبرنگاران و تشکیل منظم و مستمر جلسات کمیته را نشانه عزم مسئولان برای مقابله ساماندهی شده با جنگ نرم دشمن نامید و تصریح کرد: امیدواریم با تکلیف‌گرایی و تفکری اسلامی بتوانیم ذره‌ای از عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان اعلام کنیم.

ثابت، اطلاع‌رسانی شفاف و سازنده و ترسیم فضای واقعی توسعه شهرستان‌های گیلان را از اهداف برگزاری تور خبری فجر انقلاب اسلامی در این استان ذکر کرد.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران چشم بینای مردم  هستند و ترسیم کننده فعالیت‌های خدمتگزاران مردم در دولت هستند، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های سازنده و مفیدی در سطح گیلان در حال انجام است که انعکاسی در جامعه نمی‌یابد و با توجه به تحریم‌های استکبار جهانی علیه مردم کشور باید پویایی جامعه اسلامی به جهانیان ارائه شود.

*قدردانی رئیس ستاد دهه فجر کشور از کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی گیلان

مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در ادامه نشست مذکور با قدردانی از سرپرست خبرگزاری فارس در گیلان که مسئولیت کمیته ارتباطات دهه فجر استان را به عهده دارد، اظهار کرد: کارهای فرهنگی زیربنایی و بسیار خوبی در این کمیته اجرایی شده است که مورد تجلیل رئیس ستاد دهه فجر کشور قرار گرفت.

محمدحسین منسومی، خواستار همکاری بیش از پیش دستگاه‌های دولتی استان با ستاد دهه فجر گیلان شد و افزود: پایگاه خبری و تحلیلی گیل فجر اخبار دهه فجر استان را پوشش می‌دهد.

به گزارش فارس، برقراری تورهای خبری فجر انقلاب اسلامی، صدور کارت شناسایی خبرنگاران فجر، برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه جشنواره مطبوعات گیلان از مهم‌ترین مباحث مورد اشاره در نشست مذکور بود.

انتهای پیام/84001/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول