اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر کاروان خبری فجر گیلان به آستانه‌ اشرفیه و سیاهکل

خبرگزاری فارس: کاروان خبری ستاد دهه فجر گیلان سفر خود به آستانه‌ اشرفیه و سیاهکل را آغاز کرد.

سفر کاروان خبری فجر گیلان به آستانه‌ اشرفیه و سیاهکل

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه ‌اشرفیه، در ادامه سفر دوره‌ای کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان به مرکز شهرستان‌های استان، این کاروان لحظاتی قبل وارد شهرستان شد و با محمد باباخانی فرماندار آستانه‌ اشرفیه نشست برگزار کرد.

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان در جریان سفر کاروان خبری دهه فجر استان به آستانه ‌اشرفیه با اشاره به اینکه تور خبری دهه فجر برای نخستین بار در کشور با حضور نمایندگان رسانه‌های مختلف در گیلان انجام می‌شود، اظهار کرد: این تور خبری تاکنون به 9 شهرستان استان سفر کرده و صبح امروز نیز وارد دهمین شهرستان در شرق گیلان شده است.

شهرام درویشی هدف از راه‌اندازی تور خبری فجر را اطلاع‌رسانی دقیق و درست از وضعیت استان به ‌ویژه در دهه فجر عنوان کرد و یادآور شد: این تور برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی شده است.

وی آغاز فعالیت کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان را از سه هفته قبل عنوان کرد و متذکر شد: در این مدت پایگاه خبری تحلیلی گیل‌فجر برای پوشش اخبار و اطلاعات دهه مبارک فجر گیلان نیز راه‌اندازی شده است.

این مسئول نقش خبرنگاران در پوشش اخبار دهه فجر استان را مهم دانست و با اشاره به صدور کارت شناسایی ویژه برنامه‌های دهه فجر گیلان، خاطر نشان کرد: صدور این کارت‌ها در راستای ساماندهی خبرنگاران برای پوشش مناسب اخبار دهه فجر با استفاده از توانمندی‌های خبرنگاران صورت گرفته است.

وی حفظ شئونات اسلامی و رعایت اخلاق حرفه‌ای را دو شرط مهم برای صدور کارت‌های دهه فجر عنوان کرد.

به گزارش فارس، کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان ظهر امروز به سیاهکل سفر می‌کند.

انتهای پیام/84002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول