اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شهرداری فرون‌آباد صورت گرفت

بهره‌برداری از نخستین مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری آزمایشی از نخستین مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو شهرداری فرون‌آباد آغاز شد.

بهره‌برداری از نخستین مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون‌آباد، علی بند‌علیان در مراسم بهره‌برداری آزمایشی از نخستین مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو شهرداری اظهار داشت: امروز با توجه به ازدیاد خودروها در سطح کشور بسیار ضروری است که هر چند یک بار از صحت و امنیت خودرو اطمینان حاصل کرد، چراکه این امر با حفظ سلامتی و جان خود و دیگران در ارتباط است.

شهردار فرون‌آباد ادامه داد: تست‌های ظاهری بدنه، لغزش جانبی چرخ‌های جلو، کیلومترشمار، ترمز، صدا، نور چراغ‌ها، وزن خودرو و فرسودگی وسیله نقلیه را از جمله آزمایش‌های این مرکز برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ازدیاد خودروها و گسترش حمل و نقل در سطح کشور، بسیار ضروری است که از صحت و امنیت خودرو اطمینان حاصل کرد، چراکه این امر با حفظ سلامتی خود و دیگران در ارتباط است.

علیان تصریح کرد: افتتاح و راه‌اندازی مراکز معاینه فنی خودروهای سبک به منظور دستیابی به اهداف ارتقای ایمنی و گامی در راستای حفظ محیط زیست از آلودگی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها در بخش حمل و نقل عمومی است.

شهردار فرون‌آباد با بیان اینکه سلامت خودرو اطمینان و امنیت را برای راننده و سرنشینان به همراه دارد، عنوان کرد: وجود کارت معاینه فنی خودروها و اطمینان از  سلامت فنی وسایل نقلیه سبب سهولت در فعالیت پرسنل پلیس راه و کاهش تصادفات در جاده‌ها می‌شود.

گفتنی است، نخستین مرکز معاینه مکانیزه خودروی شهرداری فرون‌آباد در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان در کنار گلخانه شهرداری و در بلوار امام رضا (ع) - جاده خاوران بصورت آزمایشی آغاز شد.

این گزارش حاکی است، افتتاح رسمی این مرکز در دهه فجر انقلاب اسلامی صورت خواهد پذیرفت. 

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول