اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هاکی استان اصفهان:

فینال و رده‌بندی لیگ برتر هاکی در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هاکی استان اصفهان گفت: برای نخستین بار در کشور پس از تهران فینال و رده‌بندی لیگ برتر هاکی در اصفهان برگزار می‌شود.

فینال و رده‌بندی لیگ برتر هاکی در اصفهان برگزار می‌شود

مجید معین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در دهه فجر برای نخستین بار فینال و رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر کشور در شهری به غیر از تهران و در اصفهان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری این مسابقات می‌تواند کمک مؤثری در استان اصفهان برای رشد و ارتقا این رشته باشد

رئیس هیئت هاکی استان اصفهان تاکید کرد: اصفهان در لیگ برتر هاکی تیم ندارد، سیاست من از روز نخست که به این هیئت آمدم تیمداری در دو سال اول نبود چراکه زمانی باید در لیگ هاکی شرکت کنیم که بتوانیم با اسپانسری قوی حضوری پرقدرت در لیگ داشته باشیم و در حال حاضر هم برگزاری مدارس هاکی و آموزش رده‌های پایه را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم تبلیغات هیچ اسپانسری تمایل به حمایت از رشته هاکی در استان ندارد و این در حالی است که هزینه‌های این رشته یک دهم رشته‌ای مانند فوتسال هم نیست.

معین در ادامه به همکاری با آموزش و پرورش برای بردن این رشته در مدارس اشاره کرد و افزود: قرار است طی همکاری با این اداره رشته هاکی به مدارس برود و دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به این رشته باشند می‌توانند زیر نظر مربیان مجرب به فعالیت بپردازند.

وی با اشاره به در اختیار گرفتن سالن اختصاصی برای رشته هاکی تاکید کرد: پس از یک سال دوندگی و پیگیری موفق شدیم پس از 30 سال سالن شهید لاوی را برای رشته هاکی در اصفهان بگیریم که این کار موجب توسعه هر چه بیشتر این رشته در اصفهان می‌شود.

رئیس هیئت هاکی استان اصفهان گفت: هیئت‌های هاکی شهرستان‌های استان اصفهان را نیز که در گذشته فعالیت نداشتند بسیار فعال کرده‌ایم و از لحاظ امکانات و تجهیزات بسیار بیشتر از گذشته تجهیز شده‌اند.

وی اضافه کرد: تعداد ورزشکاران ما در سال گذشته 89 نفر بوده که این رقم نسبت به پارسال سه برابر شده است.

انتهای پیام/63020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول