اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هاکی نفت و گاز گچساران:

نام گچساران را با هاکی در کشور پرآوازه می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هاکی نفت و گاز گچساران با بیان اینکه تیم ما در دور برگشت بسیار بهتر ظاهر شده است، گفت: نام گچساران را با هاکی در کشور پرآوازه می‌کنیم.

نام گچساران را با هاکی در کشور پرآوازه می‌کنیم

  نوروز حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تیم ما در دور برگشت و در 2 بازی انجام شده خود بسیار خوب ظاهر شده و من از کیفیت بازی بازیکنان راضی هستم.

وی بیان کرد: تیم ما از بازیکنان و ظرفیت خوبی برخوردار بوده و می‌تواند روند خوب خود را ادامه داده و از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کند.

سرمربی تیم هاکی نفت و گاز گچساران با اشاره به بازی اول تیم خود برابر تیم هاکی هیئت کرمان عنوان کرد: تیم هیئت کرمان تیمی جوان بوده و من فکر می‌کنم که این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ما در بازی برابر این تیم با توجه به تجربه بالای خود موفق به پیروزی شدیم.

حیدری به بازی دوم تیم خود در برابر تیم شهرداری اراک اشاره کرد و افزود: تیم شهرداری اراک از تیم‌های صاحب نام و قدیمی در لیگ برتر بوده و از سرمربی بسیار خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: آمادگی و تجربه بالای بازیکنان ما سبب شد که این بازی را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم و من امیدوارم که بتوانیم در ادامه این روند را حفظ کنیم.

سرمربی تیم هاکی نفت و گاز گچساران از مسئولان و هواداران برای حمایت همه جانبه از تیم هاکی نفت قدردانی و ابراز امیدواری کرد که در پایان بازی‌ها شرمنده هواداران و مردم گچساران نشود.

حیدری تأکید کرد: کسب مقام قهرمانی نسبت به حفظ آن آسان‌تر بوده، ولی چون ما قهرمان چندین ساله لیگ برتر هستیم، باید برای حفظ قهرمانی تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی گفت: به دنبال این هستیم که با همت بچه‌ها و حمایت مسئولان بتوانیم باز هم نام گچساران را در کشور پرآوازه کنیم.

انتهای پیام/82001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول