اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

رفتارمان را با قطب‌نمای ولایت تنظیم کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: همه ما باید در شرایط کنونی که کشور با تهدیدهای همه جانبه دشمنان مواجه است، رفتاری منطبق بر منویات و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی داشته باشیم.

رفتارمان را با قطب‌نمای ولایت تنظیم کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در منزل تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان با آنان دیدار کرد.

استاندار خراسا‌ن‌رضوی در این دیدار اظهار داشت: عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون رشادت‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است.

وی همچنین وظیفه مسئولان را تداوم بخشیدن به راه پرافتخار و آرمان‌های شهدا دانست و گفت: همه ما باید در شرایط کنونی که کشور با تهدیدهای همه جانبه دشمنان مواجه است، رفتاری منطبق بر منویات و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی داشته باشیم.

استاندار خراسان‌رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به خانواده‌های شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: سهم خانواده شهدا در پیشبرد اهداف نظام اسلامی، کمتر از شهدا نیست.

فروزان‌مهر گفت: در توصیف ایثار و از خود گذشتگی خانواده شهدا، همین نکته کافی است که این بزرگواران در شرایط سخت جنگ تحمیلی و با وجود همه مشکلات و مصائب، به شکل تحسین‌برانگیزی موفق به مدیریت فضای جامعه شدند.

وی با بیان اینکه مسئولان استان، همگی خادمان خانواده‌های شهدا و ایثارگران به شمار می‌روند، عنوان کرد: پس از شهدا، تک‌تک ما به عنوان رهروان صادق راه و امام و رهبری، وظیفه حفاظت از کیان نظام را بر عهده داریم.

فروزان‌مهر با اشاره به مناعت طبع و عزت نفس بی‌بدیل خانواده شهدا در طول سال‌های پس از جنگ تحمیلی تاکنون، تصریح کرد: این عزیزان با عملکرد مثال‌زدنی خود، شأن نظام و سربازان ولایت را در بالاترین حد به منصه ظهور رساندند که این خود کمتر از شهادت نیست.

انتهای پیام/70001/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول