اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت داوران همایش ملی نهج‌البلاغه و ادبیات عنوان کرد

ارسال 700 مقاله به نخستین همایش نهج‌البلاغه و ادبیات

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت داوران همایش ملی نهج‌البلاغه و ادبیات گفت: بیش از 700 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که در نهایت از 40 مقاله تجلیل می‌شود.

ارسال 700 مقاله به نخستین همایش نهج‌البلاغه و ادبیات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد شهیدی امروز در مراسم افتتاحیه نخستین همایش نهج‌البلاغه و ادبیات که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد ضمن تشکر از همه نهادها و دستگاه‌های همکار در برگزاری این همایش اظهار کرد: سخن در باب نهج‌البلاغه بسیار است و می‌توان دریایی از معارف ناب را در آن یافت.

وی افزود: از حدود 700 مقاله رسیده به دبیرخانه همایش 200 مقاله مورد پذیرش واقع نشد زیرا ارتباط کمتری با موضوعات اصلی داشت اما 489 مقاله در مرحله نخست انتخاب شده و از این میان هم 220 مقاله در مرحله دوم پذیرفته شد.

رئیس هیئت داوران همایش ملی نهج‌البلاغه و ادبیات با بیان اینکه تعداد مقالات برتر این همایش 40 مقاله است گفت: مجموعه مقالات برتر در قالب کتاب و لوح فشرده منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ورود به عرصه‌های چالشی و عنایت به ابعاد کاربردی مقالات در کنار توجه به نیازها و اقتضائات نسل امروز در انتخاب مقالات اهمیت زیادی داشته‌اند.

شهیدی با اشاره به انتشار مجله علمی پژوهشی «مطالعات ادبی و قرآنی» در آینده نزدیک بیان داشت: این کار به همت دانشکده اصول‌الدین انجام می‌گیرد و در شماره نخست آن مقالات این همایش به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/78004/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول