به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، عزیزالله قربانی با اشاره به سالروز ایجاد سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) در کشور اظهار کرد: رویکرد مردمی دولت نهم و اهتمام جدی آن به حل مشکلات مردم و از طرفی انبوه مطالبات و تقاضاهای عمومی، وجود یک سیستم کارآمد و به روز برای رسیدگی به شکایات و درخواستهای مردمی را ضروری کرده بود.
وی با بیان اینکه همواره مردم از دولت انتظارات و مطالباتی دارند گفت: سامانه سامد با هدف تسهیل زمینههای ارتباط بهتر مردم و دولت و پاسخگویی نظاممند به این مطالبات و درخواستها تشکیل شده است.
مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد استانداری قم با اشاره به راهاندازی سامانه سامد در استان قم گفت: این مرکز از اردیبهشت سال 88 فعالیت رسمی خود را در قم آغاز کرده است.
قربانی دریافت شکایات و درخواستهای مردمی و ثبت و ارجاع الکترونیکی آنها به دستگاههای مربوطه را از وظایف مهم این مرکز عنوان و خاطرنشان کرد: تمام درخواستها و شکایات ثبت شده در این مرکز از طریق ادارات مربوطه تا حصول نتیجه پیگیری میشود.
وی با اشاره به تفکیک وظایف صورت گرفته در مرکز سامد استان، از تشکیل چهار گروه کاری در این زمینه خبر داد و افزود: گروههای ارتباط و مشاوره، پیگیری و نظارت، تحقیق و توسعه و فناوری اطلاعات چهار گروه فعال در سامد استان قم هستند.
مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد استانداری قم با اشاره به برنامههای استان برای گسترش این طرح، گفت: تاکنون بیش از 100 دستگاه اجرایی استان به این سامانه الکترونیکی متصل شدهاند.
انتهای پیام/2258/ج/چ3000