اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با هفته منابع طبیعی

همایش رسانه و منابع طبیعی در سمنان برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اعلام کرد: هم‏زمان با هفته منابع طبیعی، دومین همایش نقش رسانه در منابع طبیعی در این استان برگزار می‏شود.

همایش رسانه و منابع طبیعی در سمنان برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، ابوالفضل صیادجو افزود: هفته منابع طبیعی از پانزدهم تا بیست و یکم اسفند و با هدف ترویج فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری، تبیین اهمیت آن بر‌اساس آموزه‏های دینی، گسترش سنت حسنه درخت‏کاری و ضرورت مشارکت و حضور فعال مردم در حفظ، احیا و توسعه منابع طبیعی برگزار می‏شود.

وی اظهار داشت: در هفته منابع طبیعی امسال، همایش رسانه و منابع طبیعی و فعالیت‏های اطلاع‏رسانی و ترویج فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری با حضور خبرنگاران پرتلاش استان سمنان برگزار می‏شود.

صیادجو افزود: خبرنگاران، اهالی رسانه و صاحبان قلم در ترویج منابع طبیعی و آگاه‏سازی جامعه نقش ‏بسزایی دارند و از اهالی هنر و اصحاب رسانه می‏خواهیم تا با امکانات و ابزارهای مختلف فرهنگی به تبیین موضوع منابع طبیعی بپردازند.

وی خبرنگاران و رسانه‏ها را رابط بین روابط عمومی دستگاه‏های اجرایی و مردم دانست و ابراز امیدواری کرد: خبرنگاران استان سمنان با همکاری و تعامل سازنده موضوع منابع طبیعی را همچون گذشته مطرح و تقویت کنند.

مدیر روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: این استان در 9 ماه امسال مقام اول کل کشور را در رابطه با خبر عرصه‏های منابع طبیعی با مساعدت خبرنگاران به خود اختصاص داده است.

صیادجو با اشاره به برگزاری فراخوان دومین مسابقه عکس با موضوع طبیعت در هفته منابع طبیعی گفت: علاقه‏مندان به هنر عکاسی و دوست‏داران طبیعت می‏توانند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره تا پایان هفته منابع طبیعی به این اداره کل ارسال کنند.

وی معرفی ظرفیت‏ها و جاذبه‏های دیدنی طبیعت استان سمنان را از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد و افزود: این مسابقه محدودیت سنی ندارد و شرکت برای عموم آزاد است.

صیادجو «منابع طبیعی، سرمایه ملی» را شعار هفته منابع طبیعی امسال بیان کرد و گفت: روز اول هفته منابع طبیعی روز جشن درختکاری است.

مدیر روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، منابع طبیعی، آموزش و پژوهش، منابع طبیعی، همیاران، سازمان‏های مردم‏نهاد و پیشکسوتان، منابع طبیعی، آموزه‏های دینی، مشارکت مردم، منابع طبیعی، بسیج سازندگی، جوامع محلی، منابع طبیعی، مدیریت جامع حوزه‏های آبخیز و منابع طبیعی و قانون اسامی سایر روزهای هفته منابع طبیعی است.

انتهای پیام/2249/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول