اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20:

کارگاه آموزشی بازیافت مواد در مدارس منطقه 20 برگزار شد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 گفت: در راستای اشاعه فرهنگ بازیافت مواد، کارگاه آموزشی بازیافت مواد در مدارس روستاها و حریم منطقه 20 برگزار شد.

کارگاه آموزشی بازیافت مواد در مدارس منطقه 20 برگزار شد

عظیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ بازیافت مواد، کارگاه آموزشی پسماندها و دفع زباله در مدارس این ناحیه برگزار شد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه این ناحیه در محدوده حریم منطقه 20 قرار دارد و شامل 30 نقطه جمعیتی است، خاطرنشان کرد: سلسله کارگاه‌های آموزشی برپا شده از محورهای اصلی جشنواره مشکات است که تهیه آثار نوشتاری، دیداری و تصویری، شنیداری در رابطه با فرآیند تفکیک پسماندها و بازگشت مجدد مواد به چرخه تولید، کاهش پسماند برای حفظ محیط زیست و اهمیت تفکیک زباله‌ها در حفظ محیط زیست، اهمیت استفاده از کیسه‌های ویژه جداسازی پسماندها از محورهای مهم این کارگاه بود. 

گفتنی است، علاقمندان برای شرکت در جشنواره مشکات باید آثار خود را از طریق سراهای محلات به جشنواره مشکات ارسال کرده که از طریق داوران برجسته مورد ارزشیابی قرار می‌گیرد. 

انتهای‌ پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول