اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خواستار شد

ضرورت ارتقای نان تولیدی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر نان‌هایی که در این استان تولید می‎شود از کیفیت لازم برخوردار نبوده و ضروری است تا به ارتقای آن بیشتر توجه شود.

ضرورت ارتقای نان تولیدی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان غله این استان اظهار داشت: نان خوراک اصلی مردم ایران به شمار می‎رود به گونه‌ای که زندگی مردم به آن گره خورده و از کالاهای اساسی جامعه به شمار می‎رود.

وی افزود: برهمین اساس این موضوع می‎طلبد تا در راستای تهیه و ارائه نان مرغوب و با کیفیت به مردم تلاش ویژه‌ای شود.

نکونام بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و جامع در فرایند تولید نان در استان تاکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی درست و دقیق در فرایند تهیه گندم مرغوب و نان باکیفیت، تمام تلاش خود را در راستای ارائه نان مطلوب به مردم به کار گیریم.

امام جمعه شهرکرد، رقابتی کردن تولید نان در استان را از مهم‌ترین راهکارهای تهیه نان مرغوب برشمرد و تصریح کرد: با ایجاد جاذبه‌ها و اهرم‌های تشویقی در فرایند تولید برای کشاورزان می‎توان گام مهمی در راستای تولید گندم مرغوب و باکیفیت برداشت.

این مسئول با بیان اینکه نان تولیدی در استان از مطلوبیت لازم برخوردار نیست، بیان داشت: در حال حاضر نان‌هایی که در استان تولید و به مردم ارائه می‎شود از کیفیت لازم برخوردار نبوده و این امر نارضایتی مردم را به دنبال می‎آورد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری متذکر شد: این مسئله نظارت دقیق دستگاه‌های ذی‎‏ربط بر کشت گندم و فرایند تبدیل آن به نان را می‏طلبد.

وی با اشاره به اسراف و دور ریز بالای نان در کشور قبل از اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها، ادامه داد: قبل از هدفمندی یارانه‌ها به دلیل ارزان بودن نان و عدم نظارت دقیق در فرایند تولید آن سبب می‎شد تا بخش زیادی از نان دور ریخته شود و این مسئله در آموزه‌های دین اسلام به شدت نکوهید شده است.

نکونام به جایگاه و اهمیت نان و گندم در دین اسلام اشاره کرد و گفت: تهیه نان مرغوب و باکیفیت نه تنها رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت بلکه مورد پسند خداوند متعال نیز بوده و کسب رضای الهی را تامین می‎کند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: گره زدن کارها و فعالیت‌های خود به امور الهی و دینی می‎تواند سلامت کارها را تضمین کند.

انتهای پیام/68004/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول