اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش چرام:

تحقق 95 درصدی مصوبات شورا‌های آموزش و پرورش چرام

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش چرام با اشاره به فعالیت‌های شورا‌های آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: شوراهای آموزش و پرورش 45 مصوبه داشت که 95 درصد مصوبات با همکاری و همیاری مسئولان شهرستانی و استانی تحقق پیدا کرد.

تحقق 95 درصدی مصوبات شورا‌های آموزش و پرورش چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام محمدقلی جمالی صبح امروز در همایش گرامیداشت هفته شورا‌های آموزش و پرورش اظهار کرد: امروزه همه باید به کمک آموزش و پرورش بشتابند تا جنگ نرمی که دشمن طراحی کرده و آموزش و پرورش در صف مقدم این جنگ قرار دارد را خنثی کند.

رئیس آموزش و پرورش چرام گفت: بدون شک مشارکت فکری همه مردم، نهادها، دستگاه‌ها و کمک آنها می‌تواند آموزش و پرورش را در راستای رسیدن به اهداف خود کمک کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های شوراهای آموزش و پرورش چرام عنوان داشت: شورا‌های آموزش و پرورش 45 مصوبه داشت که 95 درصد مصوبات ما با همکاری و همیاری مسئولان شهرستانی و استانی تحقق پیدا کرده است.

این مسئول با بیان اینکه آموزش و پرورش چرام بیش از 140 رتبه کشوری و استانی داشته است، متذکر شد: برای اولین بار این شهرستان توانست 9 دانشجوی رشته پزشکی و دندان‌پزشکی و همچنین بیش از 170 نفر در دانشگاه‌های دولتی قبولی داشته باشد که این افتخار بزرگی برای شهرستان چرام است.

جمالی یکی از اهداف شوراها را مشارکت دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها دانست و گفت: در بحث کاردانش توانستیم بیش از 45 درصد دانش‌آموزان را در رشته‌های فنی‌ و حرفه‌ای که مورد تأکید وزارت آموزش و پرورش بود انجام دهیم.

رئیس آموزش و پرورش چرام با اظهار امیدواری از اینکه افتخارات پی‌ در پی شورای آموزش و پرورش این شهرستان و نظام اسلامی با کوشش بی‌دریغ فرهنگیان گران‌قدر، مدیران و مسئولین نظام تعلیم و تربیت در سال جاری شتاب بیشتری گیرد.

وی خطاب به اعضای شورای آموزش و پرورش ابراز کرد: لازم است شما اعضای شورا به صورت کارشناسانه مسائل آموزش و پرورش را بررسی و آسیب‌شناسی کنید و در جلسات شورا نسبت به مسائل و مشکلات این حوزه حساسیت و دلسوزی بیشتری داشته باشید.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول