اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی آشیان گستران ورامین:

بازی آشیان گستران و استقلال نباید برگزار می‌شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال آشیان گستران گفت: با توجه به بارندگی و بارش برف باید بازی آشیان گستران و استقلال ساری لغو می‌شد.

بازی آشیان گستران و استقلال نباید برگزار می‌شد

عباس شهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: زمین ورزشی ساری کاملاً نامساعد و بازی کردن در چنین زمینی برای بازیکنان هر دو تیم خطرناک است.

وی تصریح کرد: بازی خوبی را بازیکنان دو تیم با توجه به ناهموار بودن استادیوم به نمایش گذاشتند که در نهایت میزبان موفق به برتری شد.

سرمربی آشیان گستران ورامین عنوان کرد: با توجه به کمبود دو بازیکن حریف فرصت خوبی داشتیم که با گل مساوی برنده از بازی خارج شویم که با بی‌دقتی بازیکنان به نتیجه دلخواه نرسیدیم.

شهرابی گفت: بازیکنان استقلال ساری بازی قابل قبولی را در زمین اجر کردند و توانستند با دو بازیکن کم‌تر به سه امتیاز با ارزش برسند.

وی افزود: با توجه به نتیجه به دست آمده شرایط برای تیم ما سخت شده و باید در مسابقات آینده با قدرت و برای کسب امتیاز وارد زمین شویم.

به گزارش فارس، از هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم آشیان گستران ورامین در استادیوم شهید متقی یک بر صفر مقابل میزبان خود استقلال ساری مغلوب شد.

انتهای‌پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول