اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرکز آفرینش‎های ادبی قلمستان اصفهان صورت می‌گیرد

برگزاری کلاس‌های طنازی و شعرسرایی در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز آفرینش‎های ادبی قلمستان به تشریح برنامه‌های این مرکز پرداخت و گفت: در دوره جدید این مرکز کلاس‎های آموزشی با عنوان شعر و طنز برای علاقه‌مندان به این حوزه تدارک دیده شده است.

برگزاری کلاس‌های طنازی و شعرسرایی در اصفهان

سید احمد مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دو کارگاه آموزشی در این مرکز برای علاقمندان به طنز‌پردازی و شعر‌سرایی تدارک دیده شده است.

وی افزود: کارگاه طنز‌پردازی ویژه دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان است که مهارت‌های طنز‌پردازی به این مقاطع آموزش داده می‌شود و سعی بر آن است.

مدیر مرکز آفرینش‎های ادبی قلمستان با اشاره به اینکه، این کارگاه‎ها با هدف استعداد‌یابی در این حوزه برگزار می‎شود، گفت: پنجم آبان ماه آخرین مهلت نام نویسی برای این کارگاه‎های آموزشی است.

وی ادامه داد: کارگاه شعر‌سرایی ویژه دانش‌آموزان راهنمایی، دبیرستان و دانشجویان برگزار می‌شود که در این کارگاه نیز مبانی سرودن شعر توسط پانته‌آ صفایی به بانوان و محسن ناصحی به آقایان آموزش داده می‌شود.

مرتضوی همچنین تصریح کرد: روزهای پنج شنبه در قلمستان کارگاهی تحت عنوان کارگاه رمان نویسی برگزار می‎شود و محمدرضا گودرزی وظیفه تدریس در این کارگاه را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه در دوره جدید کلاس‌های قلمستان اصفهان شاهد تحولی ویژه در برگزاری کلاس‌های جدید و مفید آموزشی هستیم گفت: به روزرسانی آموزش یکی از اهداف این مرکز است که تاکنون محقق شده است.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول