اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور:

نقش مساجد در بیداری اسلامی برای نسل امروز تبیین شود

خبرگزاری فارس: دبیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور گفت: باید دستاوردها و نقش مساجد و انقلاب را در بیداری اسلامی نیز به طور کامل تشریح و تبیین کرد.

نقش مساجد در بیداری اسلامی برای نسل امروز تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب‌سلیمانی امشب در دیدار با آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی با اشاره به جایگاه مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: در شرایط موجود و با توجه به حساسیت‌های امروز این مسئله یعنی آشنا کردن نسل جوان با ابعاد مختلف مسجد و نقش آن در پیروزی و تداوم انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نسل جوان امروز به دلیل شرایط خاص زمانی گاهی اوقات از تاریخچه انقلاب اسلامی و مشکلات پیش از آن بی اطلاع هستند؛ دهه فجر شرایط مناسبی برای تبیین شرایط دوران ستم‌شاهی بوده و می‌توان با استفاده از ظرفیت مساجد برکات انقلاب برای آن‌ها تشریح شود.

دبیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور شبکه مساجد را گسترده‌ترین نهاد در شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: باید دستاوردها و نقش مساجد و انقلاب را در بیداری اسلامی به طور کامل تشریح کرده و ابعاد مختلف آن را برای مسلمانان سراسر جهان تبیین کنیم.

وی ادامه داد: سفر به قم و حضور در محضر علما و مراجع به منظور بهره گیری از رهنمودهای این بزرگواران بوده و امیدواریم بتوانیم در انجام وظایف خود کوشا باشیم.

انتهای پیام/78004/ق10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول