اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان:

درصدد افزایش ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای اصفهان هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر 19 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در استان اصفهان وجود دارد و درصدد افزایش ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای اصفهان هستیم.

درصدد افزایش ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای اصفهان هستیم

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت هوا در اصفهان سالم بوده است، اظهار کرد: همچنین شاخص‌های آلودگی هوا در اصفهان در حد استاندارد بوده است.

وی با تاکید بر اینکه با وجود پدیده اینورژن و وارونگی دما وضعیت هوای اصفهان به دلیل وزش باد‌ سالم شده است، اضافه کرد: ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در اصفهان سالم بودن وضعیت هوای اصفهان را نشان می‌دهد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 260 روز سالم در شهر اصفهان وجود داشته است، تصریح کرد: این در حالی است که در سال گذشته 108 روز سالم در اصفهان وجود داشته و این موضوع تأثیر‌گذاری اقدامات صورت گرفته در اصفهان در راستای کاهش آلودگی هوا را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت هوا در مناطق غرب بین 16 تا 19 درجه زیر صفر است که این وضعیت سبب تشدید عوامل ایمنی در جاده‌ها شده است، ادامه داد: نمک و شن به اندازه کافی برای یخ‌زدگی‌های جاده‌ها پیش‌بینی شده است.

شیشه‌فروش با اشاره به اینکه در حال حاضر جمعیت هلال احمر و فوریت‌های پزشکی در 130 پایگاه امداد جاده‌ای مستقر هستند، تاکید کرد: تجهیزات کامل در این پایگاه‌ها برای امداد‌رسانی در جاده‌های استان اختصاص داده شده است.

وی به تعداد ایستگاه‌های سنجش آلودگی در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 19 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در استان اصفهان وجود دارد و درصدد افزایش ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای اصفهان هستیم.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 14 ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا استان در شهر اصفهان و پنج ایستگاه دیگر در شهرستان‌های مبارکه، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، کاشان و زرین‌شهر هستند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول