اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منابع طبیعی زرند اعلام کرد

بازگشت 125 هکتار اراضی ملی به بیت‌المال

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرند گفت: 125 هکتار زمین به ارزش 50 میلیارد ریال در این شهرستان از چنگ متصرفان خارج و به بیت‌المال باز گردانده شد.

بازگشت 125 هکتار اراضی ملی به بیت‌المال

علی محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند با اشاره به فعالیت‌های یگان حفاظت اداره منابع طبیعی زرند اظهار داشت: در سال جاری به منظور حفاظت از منابع ملی مأموران این یگان تعداد 30 فقره پرونده تصرف اراضی ملی را تنظیم کردند.

وی افزود: این تعداد پرونده پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند و در نهایت حدود 125 هکتار زمین به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال از چنگ متصرفان خارج و به بیت‌المال بازگردانده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرند بیان داشت: سال گذشته نیز مأموران یگان حفاظت این اداره 40 فقره پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضائی این شهرستان معرفی کردند و در نهایت 70 هکتار زمین از دست متصرفان خارج و به بیت‌المال باز گردانده شد.

محمدی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف مراتب را با شماره تلفن 4220880 ستاد حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرند اطلاع دهند.

به گزارش فارس، شهرستان زرند با 440 هزار هکتار وسعت دارای 376 هزار 217 هکتار اراضی ملی، 270 هزار هکتار مرتع، حدود 83 هزار هکتار بیابان و 18 هکتار جنگل طبیعی و چهار هکتار جنگل مصنوعی است که در فاصله 75 کیلومتری شمال استان کرمان قرار دارد.

انتهای پیام/80022/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول