اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست HSE شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

اصلاح و بهبود تصفیه‌خانه بیولوژیک پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: سرپرست HSE شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم از اصلاح و بهبود تصفیه‌خانه بیولوژیک پالایشگاه جم خبر داد.

اصلاح و بهبود تصفیه‌خانه بیولوژیک پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، غلامرضا اکبری بعد از ظهر امروز در بازدید از پالایشگاه جم اظهار داشت: تولید بیش از 27 درصد گاز کشور در این پالایشگاه نشان‌دهنده جایگاه ویژه پالایشگاه جم در تامین سبد انرژی کشور است.

وی افزود: رعایت مسایل زیست محیطی در این پالایشگاه از اولویت‌های اساسی است و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم.

سرپرست HSE شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم از اصلاح و بهبود تصفیه‌خانه بیولوژیک پالایشگاه جم خبر داد و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف از اصلاح سیستم تصفیه فاضلاب شامل حفظ بهداشت همگانی، حفاظت محیط زیست و جلوگیری از آلودگی منابع آب و استفاده مجدد از فاضلاب تصفیه شده در فضای سبز است.

بهینه‌سازی چرخه فرایند تصفیه فاضلاب

اکبری تصریح کرد: در راستای بهینه سازی چرخه فرآیند تصفیه فاضلاب و مصرف آب به منظور استفاده در فضای سبز شهرک‌ها، فرودگاه و 80 هکتاری، اقداماتی اساسی در ماه‌های گذشته صورت پذیرفته است.

سرپرست HSE شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: با انجام این کار قادر خواهیم بود تمامی پساب‌های بهداشتی تولیدی خود را به مصرف فضای سبز موجود در شهرک، فرودگاه توحید و 80 هکتاری برسانیم.

وی ادامه داد: با این اقدام، پساب خروجی با کیفیت مناسب و بهداشتی برای آبیاری فضای سبز شهرک، فرودگاه توحید و 80 هکتاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اکبری اضافه کرد: پس از انجام نمونه‌گیری و پایش لازم از خروجی تصفیه خانه فاضلاب توحید توسط کارشناسان نمونه‌بردار آزمایشگاه معتمد محیط زیست به صورت مستمر، وضعیت آب این تصفیه‌خانه خوشبختانه مطابق با استاندارد آب مورد استفاده فضای سبز است.

وی افزود: با توجه به بحران آب که در منطقه وجود دارد همه تلاش این مجموعه و کارشناسان ما در راستای استفاده بهینه از امکانات موجود و بهینه سازی چرخه فرآیند تصفیه فاضلاب برای استفاده در فضای سبز شهرک‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/2451/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول