اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد استانی طرح ملی سفر مهر اعلام کرد

آمادگی خراسان رضوی برای استقبال از نخستین زائران طرح ملی سفر مهر

خبرگزاری فارس: قائم مقام ستاد استانی طرح ملی سفر مهر از آمادگی همه جانبه دستگاه‌های اجرایی استان برای استقبال از نخستین گروه زائران این طرح خبر داد.

آمادگی خراسان رضوی برای استقبال از نخستین زائران طرح ملی سفر مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن واحدی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی طرح ملی سفر مهر که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی اجرای برنامه‌های این سفر برگزار شد، اظهار کرد: آیین نامه اجرایی این ستاد در هیئت دولت مصوب شده و به زودی ابلاغ خواهد شد که بر اساس آن می‌بایست کمیته‌های اجرایی، پشتیبانی، اطلاع رسانی، اسکان و پذیرایی و حمل و نقل در ذیل این ستاد تشکیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: در این طرح که مسئولیت اجرایی آن بر عهده سازمان میراث فرهنگی است، امکان سفر و زیارت، برای قشرهای کم درآمد جامعه فراهم می‌شود و تاکنون 15 میلیون نفر از سراسر کشور بدین منظور، ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد نخستین گروه زائران طرح ملی سفر مهر که رانندگان وسایل نقلیه عمومی را شامل می‌شوند، یک‌هزار و 144 نفر در قالب 320 خانواده است که بامداد فردا وارد مشهد می‌شوند.

وی افزود: تمهیدات لازم برای اسکان، ارائه خدمات و تردد این گروه که در غالب 26 اتوبوس وارد مشهد می‌شوند، اندیشیده شده است.

واحدی گفت: زیارت حرم مطهر رضوی(ع)، شرکت در نماز جماعت، آیین‌ها و مراسم مذهبی از جمله دعای توسل، بازدید از بقاع متبرکه و آرامگاه فردوسی، از جمله برنامه‌های این گروه می‌باشد.

تاکید کرد: تمامی امکانات استان برای تسهیل سفر این زائران فراهم شده و دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط نیز در این راستا، آماده همکاری هستند.

انتهای پیام/70005/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول