اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‎الله نوری‌همدانی:

مجاهدت نیروهای مسلح دین‎ستیزان را خشمگین کرده است

خبرگزاری فارس: مرجع عالیقدر شیعیان گفت: شجاعت و مجاهدت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی کفار و دین‎ستیزان را به خشم آورده است.

مجاهدت نیروهای مسلح دین‎ستیزان را خشمگین کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‎الله حسین نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در جمع نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار داشت: قاریان، حافظان قران کریم، فقیهان، افراد شجاع و حماسه‎ساز و کسانی که دارای همت والایی هستند در صفوف جبهه حق قرار دارند که امروز نیروهای مسلح ما از این صفات برخوردار هستند و همین امر موجب خشم دشمنان شده است.

وی خطاب به نیروهای مسلح گفت: هر ضربه‎ای که به دشمن بزنید و هر قدم شما نیروهای مسلح در رابطه با جهاد خداوند یک مقام برای شما ثبت می‎کند.

مرجع عالم تشیع با بیان اینکه نیروهای مسلح بازوی پرتوان انقلاب و رهبری هستند، گفت: دستیابی به صنایع نظامی پیشرفته و انجام رزمایش‎های متعدد، دنیا و جبهه دین‎ستیز را مبهوت کرده است.

آیت‎الله نوری‌همدانی تاکید کرد: اگر این چنین نبود استکبار قبل از حمله به عراق و افغانستان به ایران حمله می‎کرد و این نشان از اقتدار نظام اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه در اسلام مسلمانان باید مجاهد باشند، افزود: اکنون شما نیروهای مسلح در اوج قدرت نظام ولایی ایران قرار دارید که این موجب افتخار جهان اسلام است.

آیت‌الله نوری‌همدانی با تاکید بر مطالعه وصیت نامه شهدا تصریح کرد: 90 درصد وصیت نامه شهدا علت حضور خود را در جبهه به خاطر ولایت فقیه عنوان کرده‎اند و این نشان می‎دهد که اگر ولایت فقیه نبود کسی به جبهه نمی‏رفت و اکنون علت همه پیشرفت‌ها ولایت فقیه است.

مرجع عالیقدر شیعیان یادآور شد: اولین شرط جهاد این است که افراد مومن و با ایمان در این عرصه گام برمی‎دارند.

وی اظهار داشت: از اول خلقت انسان‎ها در سطح زمین دو جبهه حق و باطل در برابر هم قرار داشتند و افراد جهادی در این عرصه به لحاظ داشتن ایمان به خدا پیروز شدند.

وی با بیان اینکه از خلقت حضرت آدم تاکنون مبارزه حق علیه باطل جریان داشته است گفت: مبارزه حق علیه باطل در هر نقطه‎ای از جهان برقرار است و اگر مجاهدین در این مبارزه وجود نداشته باشند سطح زمین از فساد پر خواهد شد و تمام مراکز عبادت خراب می‎شود و برهم می‎خورد.

آیت‌الله نوری‌همدانی تاکید کرد: مسئله جهاد مسئله‎ای طبیعی و فطری است و این چنین جبهه‎ای بر قرار است.

این مرجع عالم تشیع با بیان اینکه جنگ و جهاد با هم تفاوت دارد بیان کرد: در جنگ هدف سلطه‎گری، کشور گشایی، تسلط بر آب و خاک و ثروت است در حالی که در جهاد اصلاح امور زندگی بشر و تقویت اهداف انبیاء الهی مطرح است.

استاد حوزه علمیه گفت: افراد مجاهد با اعتماد به خداوند و با وعده الهی دلگرم هستند و نوعا پیروز هستند به گونه‎ای که 100 نفر آنان جوابگوی بیش از هزار نفر متجاوزان هستند.

آیت‌الله نوری‌همدانی در ادامه با بیان اینکه مطالعه سه کتاب صحیفه نور، دفتر تبیان و وصیت‌نامه حضرت امام خمینی (ره) ضروری است، گفت: صحیفه نور که 22 جلد است تمام کلام امام راحل را در بردارد، دفتر تبیان نیز که 50 جلد است برای قوای مسلح اهمیت دارد و وصیت‌نامه امام راحل که حاصل تجارب ایشان است درسی راهگشا برای ادامه فعالیت‌ها است.

مرجع عالم تشیع با بیان اینکه کار شما نیروهای مسلح مجاهدت و جهاد است، گفت: در اسلام فرمانده کل قوا در جهاد یا پیامبر است یا امام معصوم و یا نایب امام معصوم است که امروز فرمانده کل قوا فردی شجاع و عالم به اوضاع جهان و مدیری مدبر است.

انتهای پیام/66007/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول