اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وضعیت نمایندگان فوتبال گیلان در هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتبال کشور

داماش و ملوان در حسرت نخستین برد نیم فصل دوم

خبرگزاری فارس: یک تساوی خانگی و یک شکست خارج از خانه حاصل تلاش نمایندگان فوتبال گیلان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر بود.

داماش و ملوان در حسرت نخستین برد نیم فصل دوم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان با برگزاری هشت بازی در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد و امروز با انجام بازی استقلال و مس به پایان می‌رسد و این در حالی است که نمایندگان فوتبال گیلان در این هفته نتوانستند در برابر حریفانشان به پیروزی دست یابند.

تیم فوتبال داماش گیلان این هفته در خانه در برابر سایپای البرز با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد و اگر چه با این تساوی توانست نوار ناکامی در برابر سایپا را پاره کند اما همچنان از کسب پیروزی در برابر سایپا و نیز نخستین برد نیم فصل دوم عاجز ماند. 

داماشی‌ها در دیدار مقابل سایپا ابتدا با گل دقیقه هفت سعید دقیقی از حریف کرجی خود عقب افتادند و حتی نیمه نخست را بازنده به رختکن رفتند اما در نیمه دوم و در دقیقه 75 توسط محمد مختاری به گل مساوی دست یافتند تا در روزی که بارها تا آستانه فروپاشی دروازه سایپا پیش رفته بودند به دلیل موفق نبودن در نواختن ضربات آخر به یک امتیاز این مصاف خانگی بسنده کنند و چشم انتظار دیدارهای آینده باشند.

با این تساوی، داماش در پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر با  24 امتیاز همچنان در مکان سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. 

داماشی‌ها در دیدار بعدی خود در رقابت‌های لیگ برتر جمعه آینده در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس می‌روند.

ملوان بندرانزلی دیگر نماینده فوتبال گیلان در رقابت‌های لیگ برتر که این هفته در شیراز مهمان فجر سپاسی بود در پایان با نتیجه دو بر یک مقابل میزبان خود شکست خورد تا همچنان روی نوار ناکامی حرکت کند.

در این بازی محمد احمدزاده سرمربی ملوان با انجام چندین تغییر در نفرات تیمش، ملوان را با ترکیبی جدید و جوان به میدان مسابقه فرستاد.

نیمه نخست مسابقه ملوان با فجر سپاسی با تنها گل جابر انصاری که در دقیقه 13 به ثمر رسید به سود میزبان به پایان رسید اما در نیمه دوم و در دقیقه 72 سیدجلال رافخایی گل تساوی ملوان را به ثمر رساند و البته این پایان کار نبود و در ادامه کار فجر سپاسی در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی توسط مجتبی ترشیز به گل برتری دست یافت.

سیدجلال رافخایی با گلی که در این دیدار به ثمر رساند 13 گله شد و همچنان در صدر جدول گلزنان لیگ برتر باقی ماند.

ملوان با این شکست در پایان هفته بیست ویکم با 31 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

به گزارش فارس، ملوانان در هفته بیست و دوم این رقابت‌ها شنبه  آینده در ورزشگاه تختی انزلی میزبان استقلال تهران می‌شوند.

انتهای پیام/84001/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول