اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین جشنواره زمستانی

رژه خلبانان پاراموتور در همدان انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان همدان گفت: در روز نخست ششمین جشنواره زمستانی همدان، رژه خلبانان پاراموتور اجرا می‌شود.

رژه خلبانان پاراموتور در همدان انجام می‌شود

علیرضا ایزدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه ورود سفرا در پنجم بهمن ماه همزمان با روز نخست آغاز جشنواره زمستانی انجام می‌گیرد، اظهار کرد: در این روز سفرا با حضور در مراسم افتتاحیه، از جاذبه‌های سطح شهر نیز بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به رژه خلبانان پاراموتور در صبح روز نخست جشنواره تصریح کرد: در این روز افتتاحیه نمایشگاه نیز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی با حضور مهمانان و مسئولان صورت می‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان همدان به برنامه‌های روز دوم ششمین جشنواره زمستانی اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و ساخت آدم برفی، از ساعت 15 تا 18 در تپه عباس‌آباد برگزار می‌شود.

به گفته وی، برگزاری مسابقه اسکی، مسابقه دوچرخه‌سواری و برگزاری مسابقه یخ‌نوردی در پیست اسکی، تپه عباس‌آباد و گنجنامه از جمله برنامه‌های روز دوم جشنواره است که توسط اداره ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.

ایزدی ویژه برنامه فرهنگی تفریحی و ساخت تندیس‌های برفی در غار علیصدر را از برنامه‌های روز سوم عنوان کرد و افزود: اجرای نمایش خیابانی، بازدید سفرا از لاله‌جین و غار علیصدر و ورود خانواده قهرمانان المپیک و هنرمندان شاخص کشور به همدان در این روز پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: هم‌اندیشی مدیران دفاتر کشور از دیگر برنامه‌های جشنواره است که در هتل باباطاهر از ساعت هشت صبح برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری استان همدان خاطرنشان کرد:‌ ویژه برنامه جنگ شادی میلاد پیامبر(ص) نیز در محوطه نمایشگاه بین‌المللی همدان برنامه‌ریزی شده که «عمو حمید» نیز برنامه‌هایی را از ساعت 14 تا 16 تدارک دیده است.

وی در پایان به بازدید عمومی از تله‌کابین گنجنامه اشاره کرد و افزود: ویژه برنامه فرهنگی و تفریحی تله کابین گنجنامه، بازدید عمومی از تله کابین گنجنامه و اجرای نمایش‌های خیابانی را از برنامه‌های روز پایانی ششمین جشنواره زمستانی عنوان کرد.

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول