اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت یک هفته اجرا می‎شود

آن طرف دیوارهای بلند روی صحنه تالار فرشچیان اصفهان

خبرگزاری فارس: کارگردان نمایش آن طرف دیوارهای بلند با انتقاد از وضعیت تئاتر در اصفهان گفت: این نمایش از دیروز به مدت یک هفته در تالار فرشچیان اصفهان روی صحنه می‎رود.

آن طرف دیوارهای بلند روی صحنه تالار فرشچیان اصفهان

مصطفی شکرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: آن طرف دیوارهای بلند 24 دی ماه تا 3 بهمن ماه ساعت 18 روی صحنه تالار فرشچیان اصفهان اجرا می‎شود.

وی افزود: آن طرف دیوارهای بلند در واقع راویتگر زندگی پسر و پدر پیری است که پسر در جستجوی دستیابی موقعیت اجتماعی است اما پدر خود را روی نقطه پایان زندگی می‎بیند.

این کارگردان تئاتر در ادامه تصریح کرد: تئاتر اصفهان در جایگاه مناسبی نیست و فضای حاکم بر آن مساعد نیست و رفع مشکلات تئاتر اصفهان همت اهالی تئاتر و مسئولان را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه آثار تئاتری در فضای امروز کیفیت مطلوب را ندارد، گفت: هنر به ویژه هنر تئاتر کار مناسبی برای امرار معاش نیست و اگر با نگاه درآمدی به آن بنگریم باید به تکرار رو بیاوریم که این یک معضل در تئاتر امروز است.

به گزارش فارس، آن طرف دیوارهای بلند یک نمایش با جان مایه طنز است و زیر پوست طنز معضلات را بیان می‎کند، این نمایش از امشب روی صحنه مجتمع فرهنگی و هنری فرشچیان اجرا می‎شود.

مصطفی شکرانی مدرس و هنرمند عرصه تئاتر و بازیگری است و نمایش‌هایی تحت عنوان چخوف و حشره کوزه عسل و یک لکه رنگ را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/2301/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول