اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان:

منتخبان شورای آموزش و پرورش فرهنگ اسلام را نهادینه کنند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان گفت: منتخبان شورای آموزش و پرورش در مسیر نهادینه‌ کردن توسعه فرهنگ اسلام ناب محمدی، تربیت اخلاقی و توسعه تولید علم و فن‌آوری تلاشی مضاعف داشته باشند.

منتخبان شورای آموزش و پرورش فرهنگ اسلام را نهادینه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش در مراسمی با حضور معاون فرماندار و رئیس آموزش و پرورش از تلاش پویا و خوب اعضا و فعالان شورای این نهاد در تویسرکان تقدیر شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان در آیین تقدیر و تجلیل از اعضا شورای ‌آموزش و پرورش در سالن کنفرانس این نهاد در تویسرکان با تبریک آغاز ماه ربیع‌الاول و هفته شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: شور و مشورت و بهره‌مندی از خرد جمعی یکی از احکام الهی است که برای سلامت و موفقیت انجام همه امور به انسان برای انجام این مهم تأکید فراوان شده است.

علی بیات با اشاره به روایات و احادیث وارده در دین مبین اسلام در خصوص مشورت، افزود: پروردگار سوره شورا را به خاطر اهمیت و جایگاه مشورت و تصمیم‌گیری جمعی در فعالیت‌های انسانی نازل کرد و تمام دستورات آن را به پیامبر مکرم اسلام(ص) ابلاغ کرد تا مردم را ارشاد و راهنمایی کند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب شورای آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه جایگاه شورا جایگاهی اسلامی و الهی است، ابراز داشت: منتخبان شورای آموزش و پرورش در مسیر نهادینه‌ کردن توسعه فرهنگ اسلام ناب محمدی، تربیت اخلاقی و توسعه تولید علم و فن آوری تلاشی مضاعف داشته باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان با اشاره به وظایف شورای آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، اذعان داشت: شورای آموزش و پرورش توانمند نقشی کلیدی در رشد علمی و تربیتی اجتماع دارد.

وی با اشاره به اینکه شورای کارآمد توانایی این را دارد که در وسعتی گسترده همه جامعه را در زمینه رشد و تعلیم و تربیت فعال سازد، بیان کرد: این شورا تلاش کند با سیاستگذاری و برنامه‌ریزی منسجم و کاربردی برای تأمین نیازها سخت‌افزاری همکاری همگانی را با حضور مردم و خیران ترویج دهد.

بیات تعامل و هم‌اندیشی را یکی از راهکارهای ارتقای همه‌جانبه فعالیت‌های تعریف شده این شورا دانست و ابراز کرد: این امر به عنوان یک ضرورت در پیکره شورا دلیل اصلی پیشرفت همه عرصه‌ها در نهاد آموزش و پرورش تویسرکان است.

وی ایجاد انگیزه را ابزاری دیگر برای پیشبرد اهداف تدوینی در این حوزه خواند و افزود: بسترسازی این مهم در بین مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان توسعه و بارور شدن همه حوزه‌های تعلیم و تربیت را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/89010/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول