اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی قم خبر داد

اعتراف سارقان حرفه‌ای کابل برق به 23 فقره سرقت

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری دو سارق سیم و کابل برق و ساختمان‌های نیمه کاره در استان خبر داد و گفت: متهمان به 23 فقره سرقت اعتراف کردند که در این ارتباط دو نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

اعتراف سارقان حرفه‌ای کابل برق به 23 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهر،‌ موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام یک سری تحقیقات مشخص شد متهمان در قالب یک باند، اقدام به سرقت کابل‌های مخابراتی در سطح استان می‌کنند که با انجام اقدامات فنی و پلیسی سرکرده باند توسط مأموران کلانتری 18 قم شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: پس از دستگیری متهم طی هماهنگی با مقام قضایی استان منزل وی مورد بازرسی قرار گرفت که در نتیجه تعدادی دوربین عکاسی، ضبط و دینام خودرو، دستگاه دلر و مقداری کابل برق کشف شد.

وی ادامه داد: با اعتراف سردسته باند به همکاری چند تن دیگر در این خصوص، متهم دیگری نیز دستگیر شد که در تحقیقات مأموران وی از همکاری دو مالخر پرده برداشت.

میرحیدری گفت: طی هماهنگی با مقام قضایی استان از انبار مالخران مقادیر زیادی کابل برق فشار قوی، باطری و دینام خودرو، قیچی کابل بری، 40 عدد چاقو و قمه کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم افزود: متهمان اصلی پرونده پس از اعتراف به 23 فقره سرقت سیم، کابل برق و ساختمان‌های نیمه کاره در نهایت به دست قانون سپرده شدند.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول