اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلانتری 173 امین‌آباد اعلام کرد

شیشه‌فروش سابقه‌دار جنوب پایتخت در دستان قانون

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 173 امین‌آباد از دستگیری یک توزیع کننده سابقه‌دار طی اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد.

شیشه‌فروش سابقه‌دار جنوب پایتخت در دستان قانون

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین امیری از دستگیری یک توزیع‌کننده سابقه‌دار طی اجرای طرح امنیت محله محور در خیابان «فیروز آباد» خبر داد و افزود: از متهم مقادیری شیشه و سلاح سرد کشف و ضبط شده است.

رئیس کلانتری 173 امین‌آباد به تشریح جزییات این خبر پرداخت.

به گفته وی در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران این یگان هنگام گشت‌زنی در خیابان «فیروز آباد» محله امین‌آباد بودند که متوجه پرسه‌زدن فردی در آن محدوده شدند.

امیری افزود: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع به او نزدیک شدند اما او به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شد که با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که طی مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند او را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از وسایل متهم که «مهدی» نام داشت مقادیری شیشه که با لفافه بسته‌بندی شده بود ،یک دستگاه تلفن همراه و یک قبضه چاقو کشف شد که ماموران متهم را به همراه اموال مکشوفه برای تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

رئیس کلانتری 173 امین‌آباد در پایان تصریح کرد: با انتقال متهم به کلانتری او مورد بازجویی‌ها قرار گرفت که طی آن مشخص شد متهم سابقه‌دار است و چندین مرتبه به اتهام توزیع مواد مخدر بازداشت شده است.

انتهای پیام/2462/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول