اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی استان ایلام خبر داد

دستگیری 2 تروریست در مهران / کشف محموله نارنجک جنگی

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی استان ایلام از دستگیری دو تروریست در مرز مهران خبر داد.

دستگیری 2 تروریست در مهران / کشف محموله نارنجک جنگی

لطفعلی پاکباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با هوشیاری ماموران مرزبانی جمهوری اسلامی در مرز مهران محموله‌ای از نارنجک دستی توسط هنگ مرزی مهران کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: مرزداران هنگ مهران در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از تردد غیرمجاز در آستانه اربعین حسینی اقدامات کنترلی و انسداد مرز را تشدید کردند.

این فرمانده مرزبانی اضافه کرد: در این راستا نیروهای ستاد و گروهان احتیاط نیز بکارگیری شده و طرح انسداد مرز و مراقبت از معابر در مرزها تشدید شد.

پاکباز تصریح کرد: در این راستا 2 تروریست با استفاده از یک‌ دستگاه موتورسیکلت در منطقه سرنی صالح‌آباد در حال تردد بودند که مرزداران به آنها مشکوک شده و با تعقیب و توقف آنان تعداد 8 قبضه نارنجک جنگی و آماده به کار از آنان کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران همواره در حال آماده‌باش کامل برای برقراری نظم و امنیت در مرزهای کشور از جمله مرز بین‌المللی مهران هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مرز مهران یکی از خروجی‌های امن کشور محسوب شده و این امنیت محصول تلاش همه دست‌اندرکاران و مسئولان امر در استان ایلام است.

انتهای پیام/2246/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول