اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا:

هوشیاری پلیس سارقان مسلح به سلاح سرد را ناکام گذاشت

خبرگزاری فارس: سه سارق مسلح به سلاح سرد که با تهدید به مرگ کودکان خردسال صاحب خانه، اقدام به سرقت کرده بودند، دقایقی بعد از سرقت با هوشیاری عوامل گشت کلانتری مرکزی شهرستان پیشوا دستگیر شدند.

هوشیاری پلیس سارقان مسلح به سلاح سرد را ناکام گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده انتظامی استان و درخواست شهروندان در خصوص اجرای طرح امنیت محله محور، مأموران کلانتری مرکزی این شهرستان در حال گشت‌زنی به حرکات راکب و دو ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت تندرو مظنون شده و برای بررسی موضوع به راننده وسیله نقلیه موتوری، دستور توقف دادند.

وی افزود: موتورسواران بی‌توجه به دستور پلیس از مسیر انحرافی اقدام به فرار کرده که این امر به تعقیب آنها توسط مأموران گشت کلانتری انجامید و در نهایت دقایقی بعد مأموران موفق شدند، موتورسیکلت را در یکی از خیابان‌های اطراف متوقف و هر سه متهم را دستگیر کنند.

سلمان آدینه‌وند تصریح کرد: در بازرسی از افراد دستگیر شده 17 عدد النگو و یک گردنبند گرانقیمت کشف و متهمان به کلانتری انتقال یافتند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ارزش تقریبی طلاهای کشف شده در حدود چهارصد میلیون ریال می‌باشد، ادامه داد: هنگام انتقال متهمان به کلانتری طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف در نزدیکی محل دستگیری متهمان، تحقیقات پلیس وارد مرحله جدیدی شد.

آدینه‌وند گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده و حضور شاکی مشخص شد، زمانی که فرزندان خردسال شاکی جهت خرید از مغازه به بیرون رفته بودند سارقان از باز بودن درب منزل استفاده و همراه با فرزندان وارد خانه شده و با تهدید به مرگ کودکان با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت طلاجات و زیور آلات شاکی کرده اما با هوشیاری پلیس دقایقی بعد گرفتار قانون می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با بیان این مطلب که نیروی انتظامی مقتدرانه با هنجار شکنان در سطح جامعه برخورد می‌کند ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک در اسرع وقت آن را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند. 

انتهای پیام/2462/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول