اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فارس خبر داد

باند سارقان به عنف عابر پیاده در شیراز منهدم شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فارس از انهدام باند سارقان به عنف عابر پیاده در شیراز و کشف 30 سرقت از آنان خبر داد.

باند سارقان به عنف عابر پیاده در شیراز منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس حیدری اظهار داشت: چند نفر از شهروندان شیرازی به ماموران کلانتری 11 زند مراجعه و اظهار کردند که دو نفر راکب و ترک‌نشین یک موتورسیکلت با تهدید قمه اقدام به اخاذی از آنان کرده و متواری شده‌اند که با تلاش ماموران کلانتری یکی از سارقان به‌نام «الف – ن» 20 ساله، شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم پس از آنکه مورد شناسایی مالباختگان قرار گرفت به پلیس آگاهی منتقل و تحقیقات از وی آغاز و در تحقیقات اولیه 10 سرقت به عنف عابر با همدستی دو نفر دیگر به‌نام‌های «س – س» و «و- ن» از وی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس افزود: با تلاش ماموران محل‌های اختفا و سکونت سارقان دیگر نیز شناسایی و توسط ماموران کلانتری 11 زند «س- س» یکی از همدستان سارق نیز دستگیر و تحویل ماموران آگاهی شد.

حیدری اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از این سارق 30 سرقت به عنف عابر از وی کشف و پس از اخذ سوابق این دو سارق دستگیر شده مشخص شد هر دو نفر دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت و قدرت‌نمایی با چاقو  و شرارت هستند.

وی بیان کرد: صحنه‌های سرقت بازسازی و در بازرسی از منازل و مخفی‌گاه سارقان، پنج گوشی تلفن مسروقه کشف و در این زمینه دو نفر مالخر به‌نام‌های «س – م» و «س- ل» دستگیر و هشت گوشی تلفن از آنان کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس در پایان خاطرنشان کرد: تا کنون 16 نفر از مالباختگان شناسایی و  اموال مکشوفه به صاحبان آن مسترد شده و تلاش برای دستگیری همدست دیگر سارقان ادامه دارد.

بر اساس همین گزارش همچنین فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز استان فارس از کشف 12 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از یک خودرو در این شهرستان خبر داد.

محمد کشاورز گفت: ماموران انتظامی شهرستان نی ریز مستقر در ایست و بازرسی قطروئیه، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک خودرو سواری مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی ماموران از این خودرو 12 کیلو و 500گرم مواد مخدر از نوع حشیش، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز اضافه کرد: در این زمینه راننده خودرو به‌نام «الف – س» دستگیر و با تشکیل پرونده، تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام/2448/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول