اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیرانشهر خبر داد

بازگشایی راه ارتباطی مرز تمرچین

خبرگزاری فارس: فرماندار پیرانشهر گفت: راه ارتباطی مرز تمرچین که به دنبال بارش برف سنگین مسدود شده بودبازگشایی شد.

بازگشایی راه ارتباطی مرز تمرچین

اروج مجاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پیرانشهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و فعال‌ترین گمرکات آذربایجان غربی در مرز تمرچین قرار دارد که راه ارتباطی آن به دلیل بارش برف سنگین مسدود شده بود که با تلاش راهداران مسیر دسترسی آن بازگشایی شد و امکان تردد فراهم شده است.

وی به ایجاد مشکلات مختلف در این شهرستان در اثر بارش برف و کولاک اشاره کرد و گفت: به دنبال بارش برف سنگین در پیرانشهر اقشار مختلف مردم با مسائل زیادی روبه‌رو شده بودند که با همت اعضای ستاد بحران بعد از سپری شدن 3 روز، دسترسی به امکانات شرکت‌های خدمات‌رسان مانند آب و برق امکان‌پذیر شده است.

مجاهدی اضافه کرد: راه ارتباطی مرز تمرچین مسدود شده بود به صورت کامل بازگشایی شد که امیدوار هستیم با مساعد بودن آب و هوا همچنین نزولات جوی مناسب  روند عادی  این منطقه را شاهد شویم و مشکل چندانی برای رانندگان ایجاد نشود  مضاف بر اینکه رانندگان خودروهای سبک و سنگین باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی به تلاش راهداران اشاره کرد و گفت: تاکنون راه ارتباطی 75 روستا برف‌روبی و بازگشایی شده است و تلاش برای برف‌روبی و بازگشایی راه ارتباطی سایر روستاها همچنان ادامه دارد و تلاش می‌شود این مهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود و مردم در تردد خود به شهر و انجام امور خود دچار محدودیت نشوند.

فرماندار پیرانشهر به قطع شدن برق بعضی از واحدهای مسکونی در روستاها اشاره کرد و بیان داشت: ساکنان مناطق روستایی به دلیل بارش سنگین برف با خراب شدن خطوط برق‌رسانی و در نهایت قطعی برق روبه‌رو شده‌اند که کارکنان شرکت برق آذربایجان غربی برای رفع این مشکل به طور مستمر در حال تلاش هستند.

انتهای پیام/61002/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول