اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه صبای قم:

تماشاگران از صبا و پرسپولیس بهترین بازی را خواهند دید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: تدابیر بسیار خوبی برای بهترین میزبانی از دیدار حساس هفته بیست و یکم لیگ برتر اندیشیده‌ایم و مطمئنا تماشاگران و علاقمندان به فوتبال از صبا و پرسپولیس بهترین بازی هفته را خواهند دید.

تماشاگران از صبا و پرسپولیس بهترین بازی را خواهند دید

محمدرضا کشوری‌فرد در حاشیه آخرین تمرین صبای قم که شنبه شب در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم گفت: در حالی که شرایط برای میزبانی از مهم‌ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در قم مطلوب است تیم صبا نیز از شرایط بسیار مطلوبی سود می‌برد و با آمادگی کامل از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: پیش از این هم تمام شرایط برای میزبانی از پرسپولیس در هفته چهارم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور در قم فراهم بود، اما با تلاش‌های شورای تامین استان، باشگاه صبا، حراست اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال با توجه به حساسیت‌های این بازی تدابیر لازم برای برگزاری مطلوب این دیدار در قم اندیشیده شده است.

مدیرعامل باشگاه صبای قم ادامه داد: تردیدی نیست که ما خودمان هم دوست داریم در بهترین شرایط از پرسپولیس تهران که در حال حاضر با سه امتیاز کمتر از ما در مکان یازدهم جدول رده‌‌بندی لیگ برتر قرار دارد در ورزشگاه یادگار امام قم پذیرایی کنیم.

این مسئول تصریح کرد: صبای قم این روزها در بهترین شرایط خود قرار دارد و انتظار داریم که تمام علاقمندان به فوتبال و بازی‌های تیم صبای قم در ورزشگاه یادگار امام قم حضور یافته و تیم را در راه کسب پیروزی مقابل پرسپولیس تهران مورد حمایت قرار دهند.

کشوری‌فرد عنوان کرد: به طور کامل و مطمئن، مجموعه باشگاه صبا و استان قم آمادگی برگزاری این دیدار را دارد و مسابقه دو تیم صبای قم و پرسپولیس تهران از هفته چهارم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور از ساعت 15 و 15 دقیقه امروز برگزار می‌‌شود.

وی با اشاره به وضعیت فعلی تیم فوتبال صبای قم در آستانه این مسابقه مهم بیان داشت: در سه بازی که از دور برگشت لیگ برتر باشگاه‌‌های کشور گذشته است تمام کارشناسان به قدرت و توانمندی تیم فوتبال صبای قم اذعان کرده‌‌اند و قطعاً ما نیز در یک مجموعه صمیمی قصد داریم که این روند تا پایان لیگ ادامه یابد.

مدیرعامل باشگاه صبای قم تاکید کرد:‌ تردیدی نیست که صبای قم با داشتن بازیکنان جوان و حضور چند با تجربه در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، همچنان یک تیم قدرتمند خواهد بود و با مهره‌‌های توانمند و کلیدی که در تیم ما حضور دارند، قطعاً همچنان می‌‌توانیم مدعی کسب سهمیه آسیا باشیم.

این مسئول اذعان داشت: در دیدار مقابل پرسپولیس تهران به خوبی نشان خواهیم داد که تیم نسبت به دور رفت در وضعیت بهتری قرار دارد و فوتبالیست‌های صبای قم یقیناً ظرفیت بزرگ شدن را دارند و این مهم را در نیم فصل دوم نشان خواهند داد.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول