اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرفاوی:

پرسپولیس از صبا برتر نیست/ آنالیز دقیق پرسپولیس

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم تیمش را از هر نظر برای مصاف مهم هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با پرسپولیس تهران آماده دانست.

پرسپولیس از صبا برتر نیست/ آنالیز دقیق پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که اصحاب رسانه در کنفرانس خبری پیش از مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران ابتدا منتظر حضور یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس بودند، اما گل محمدی به این نشست خبری نیامد و خبرنگاران تنها شنونده صحبت‌های عبدالصمد مرفاوی سرمربی صبای قم شدند.

مرفاوی ادامه داد: ما برای این بازی فرصت خوبی به منظور انجام تمرینات مناسب و اجرای برنامه‌های آماده‌سازی داشته‌ایم و خوشبختانه هم شناخت خوبی از بازیکنان و وضعیت تیم خود داریم و هم اینکه تیم پرسپولیس تهران را خوب می‌شناسیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: برای این بازی اطلاعات خوبی از بازی پرسپولیس کسب کرده و مسابقه آنها با نفت تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال را هم به دقت آنالیز کرده‌ایم و در مجموع راهکارهای خوبی برای انجام یک بازی خوب و کسب سه امتیاز اندیشیده‌ایم.

وی با اشاره به حساسیت‌های این دیدار بیان داشت: استقلال و پرسپولیس در بازی‌های لیگ برتر فوتبال به هر شهری که می‌روند نا خودآگاه بازی‌های آنها برای علاقمندان به فوتبال و رسانه‌ها حساس و حائز اهمیت است چون دو تیم ریشه‌دار و با سابقه فوتبال کشورمان محسوب می‌شوند.

مرفاوی اضافه کرد: گذشته از سابقه‌ای که پرسپولیس در فوتبال ایران دارد، نباید موقعیت و اعتبار صبا را نیز در فوتبال ایران نادیده گرفت، صبای قم یکی از با سابقه‌ترین تیم‌های حاضر در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران است و همواره یک تیم مدعی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ما امسال نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و با توجه به موقعیت و شرایط بسیار خوبی که برای تیم ایجاد شده سعی خواهیم کرد از لیگ امسال با تمام توان سهمیه حضور در لیگ قهرمانان سال آینده را نیز به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص وضعیت بازیکنان تیمش برای مسابقه مهم هفته بیست و یکم لیگ برتر با پرسپولیس تهران، ابراز کرد: به غیر از اکبر صادقی که در بازی با ملوان اخراج شد و مجید حیدری که همچنان محروم است، دیگر نفرات ما سرحال و آماده این بازی هستند.

وی در خصوص تحولی که در تیم پرسپولیس در هفته‌های اخیر لیگ برتر ایجاد شده است عنوان داشت: خیلی هم تغییر خاصی ایجاد نشده و این طبیعت فوتبال است، یک تیم ممکن است در مقطعی افت کند و در زمان دیگری در اوج قرار بگیرد، همان شرایطی که ما داریم پرسپولیس هم الان از آن برخوردار است و فکر نمی‌کنم که آنها خیلی نسبت به ما در دیدار هفته بیست و یکم برتری داشته باشند هر چند همه چیز در میدان مسابقه مشخص می‌شود.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول