اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس خبر داد

حضور استاندار مازندران در صحن علنی مجلس

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس از حضور استاندار مازندران در صحن علنی مجلس در قالب تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری مازندران خبر داد.

حضور استاندار مازندران در صحن علنی مجلس

محمد دامادی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری درباره روند تحقیق و تفحص از استانداری مازندران در مجلس عنوان کرد: تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری مازندران در کمیسیون رأی آورد و قرار است استاندار مازندران در صحن علنی مجلس حاضر و به سئوالات نمایندگان مجلس پاسخ دهد.

وی درباره نتایج حضور استاندار در صحن علنی مجلس گفت: استاندار مازندران در صحن علنی مجلس به دغدغه نمایندگان ملت پاسخ می‌دهد و نتیجه رأی نمایندگان نیز بستگی به پاسخ استاندار و جمع‌بندی نمایندگان مجلس دارد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نتایج حضور استاندار مازندران در مجلس در حال حاضر قابل پیش‌بینی نیست، اظهار داشت: نمایندگان دغدغه خودشان را مطرح و به تبع آن استاندار مازندران باید پاسخگو باشد و تصمیم نهایی با نمایندگان مجلس است.

وی درباره تغییر فرمانداران در سطح استان مازندران عنوان کرد: در ارتباط با تغییر فرمانداری‌ها کسی از ما نظری نخواست و اگر من در این مورد اظهار نظر کنم در حد رسانه باقی خواهد ماند و تغییرات انجام خواهد شد.

تغییر فرمانداران برای حفظ مصالح مردم باشد

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس ادامه داد: تغییر فرمانداران برای حفظ مصالح مردم باشد.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات عنوان کرد: انتخابات مسئله بسیار مهمی است و رهبر معظم انقلاب نیز بر مسئله انتخابات تأکید زیادی داشتند.

دامادی اظهار امیدواری کرد: تغییرات در فرمانداری‌‌های استان مازندران در جهت هر چه بهتر برگزار کردن انتخابات باشد.

عضو خانه ملت در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که برخی‌ تغییرات در فرمانداری‌ مازندران را انتخاباتی تعبیر می‌کنند، عنوان کرد: مسئولان باید ثابت کنند که تغییرات در فرمانداری‌ها انتخاباتی نیست.

خیلی از نمایندگان برای تصویب قانون با دولت مشورت می‌کنند

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: ای کاش زمینه‌‌ای ایجاد شود تا تعاملاتی بیشتر بین نمایندگان مردم و مسئولان استانی ایجاد شود.

وی در پایان گفت: ممکن است تغییر فرمانداران حق قانونی استاندار و دولت باشد ولی در خیلی از امور نمایندگان مجلس که حق قانون‌گذاری دارند برای تصویب قانون مؤثر به نفع مردم با کارشناسان دولت مشورت می‌کنند.

انتهای‌پیام/86004/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول