اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ساعت 9 صبح روز یکشنبه صورت می‌گیرد

توزیع بلیط بازی صبا و پرسپولیس در ورزشگاه‌های حیدریان و یادگار امام

خبرگزاری فارس: توزیع بلیط بازی تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران از صبح روز برگزاری این مسابقه در دو ورزشگاه یادگار امام و حیدریان انجام می‌شود.

توزیع بلیط بازی صبا و پرسپولیس در ورزشگاه‌های حیدریان و یادگار امام

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در هفته چهارم از دور برگشت بازی‌های دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 و 15 دقیقه روز یکشنبه بیست و چهارم دی ماه برگزار می‌شود.

در این هفته صبای قم باید در دیداری حساس در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم پرسپولیس تهران برود و قطعاً تماشاگران زیادی از این بازی دیدن خواهند کرد.

توزیع بلیط‌های این بازی برای تماشاگران علاقمند به فوتبال طبق برنامه‌ریزی باشگاه صبای قم در یک ساعت مشخص و در دو مکان در نظر گرفته شده به انجام می‌رسد تا دوست‌داران تماشای این بازی بدون دغدغه نسبت به تهیه بلیط بازی اقدام کنند.

باشگاه صبای قم برای توزیع بلیط‌های این بازی ورزشگاه محل برگزاری بازی یعنی یادگار امام و همچنین مجموعه ورزشی شهید حیدریان را در نظر گرفته است و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، بلیط فروشی از ساعت 9 صبح در این دو ورزشگاه آغاز می‌شود.

برای این بازی همچنین نور پروژکتورهای ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام نیز با توجه به در پیش بودن بازی حساس صبای قم در مقابل الشباب امارات در پلی آف لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا تجهیز شده است و به همین خاطر بازی در ساعتی برگزار می‌شود که اگر اواخر آن به نور نیاز داشته باشد، از تمام جهات این ورزشگاه آماده و استاندارد است.

تیم فوتبال صبای قم قصد دارد در نیم فصل دوم لیگ دوازدهم مسابقات باشگاه‌های برتر کشور همچون سه دیدار قبل برابر پیکان تهران، ملوان بندر انزلی و حتی ذوب آهن اصفهان با قدرت برابر حریفان به میدان برود که این مهم می‌تواند به جذاب‌تر شدن و حساسیت بیش از پیش بازی صبای قم و پرسپولیس تهران منجر شود.

دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی امسال با شرکت 18 تیم برگزار می‌شود که در پایان لیگ این فصل چهار تیم به صورت مستقیم به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند و تیم پنجم نیز با تیم سوم دسته اول در پلی آف دیدار خواهد کرد و به همین خاطر صبایی‌ها قصد دارند که با شکست پرسپولیس تهران روند صعودی خود به مکان‌های بالای جدول را ادامه دهند.

در 11 دوره گذشته این مسابقات تیم فوتبال صبای قم در دوره هفتم موفق به کسب بهترین جایگاه خود شد و توانست در بین رقبای لیگ برتری بعد از پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در جایگاه سوم ایستاده و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، ضمن اینکه در دوره یازدهم با کسب رتبه چهارم به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول