اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه فهرج خبر داد

بازگشایی محور فهرج – زاهدان - ایرانشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه فهرج گفت: با فروکش کردن توفان در فهرج، محورهای مواصلاتی فهرج - زاهدان و فهرج – ایرانشهر بازگشایی شده است.

بازگشایی محور فهرج – زاهدان - ایرانشهر

علی سلطانی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج با بیان اینکه بر اثر وزش توفان شدید شب گذشته موجب کاهش شعاع دید در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به کمتر از 10 متر شد، اظهار داشت: بر اثر این توفان محورهای فهرج – زاهدان و فهرج – ایرانشهر مسدود شده بود.

وی افزود: با فروکش کردن توفان شن هم‌اکنون عبور مرور در محورهای فهرج - ایرانشهر و فهرج - زاهدان برقرار است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وزش توفان شن از عصر دیروز به مدت شش ساعت جاده‌های مواصلاتی شهرستان فهرج را مسدود کرد و با حضور به‌موقع نیروهای امدادی در این محور هیچ مشکلی برای افراد گرفتار در توفان به وجود نیامد.

به دنبال وزش توفان شن در فهرج مراکز درمانی و امدادی شهرستان آماده کمک‌رسانی به گرفتاران ‌در توفان بودند و دو آموزشگاه در مرکز شهر فهرج برای اسکان مسافران مانده در توفان شن در نظر گرفته شده بود.

به گزارش فارس، شهرستان فهرج با قرار گرفتن در همجواری با کویر مخوف لوت در معرض توفان‌های شدید شن قرار دارد.

انتهای پیام/80013/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول